شناسهٔ خبر: 66906227 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

بسکتبال غرب آسیا| جدال تمام عیار برای صدرنشینی

تیم بسکتبال شهرداری گرگان در سومین دیدار مرحله نهایی سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا در گروه A با کویت کلاب دیدار می‌کند، دیداری که می‌تواند صدرنشین این گروه را مشخص کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، سومین دیدار مرحله نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا در گروه A تا ساعتی دیگر بین تیم‌های شهرداری گرگان و کویت کلاب برگزار می‌شود.

تیم بسکتبال شهرداری گرگان، قهرمان سه دوره متوالی لیگ برتر بسکتبال ایران است که به عنوان تنها نماینده بسکتبال کشورمان در این رقابت‌ها حضور دارد. در مرحله گروهی تیم شهرداری گرگان با شکست در مقابل الریاضی لبنان، به عنوان تیم دوم به جمع هشت تیم پایانی این رقابت‌ها راه یافته بود.

این تیم که در فصل جاری پوست اندازی کرده و از کادرفنی و سرمربی تا بازیکنان همگی تغییر کرده‌اند، هدف اصلی خود را قرار گرفتن بر روی سکوی آسیایی تعیین کرده است، موضوعی که بارها مدیران این باشگاه بر آن تاکید داشته‌اند.

تیم بسکتبال شهرداری گرگان در این فصل از دو بازیکن خارجی به نام‌های ویلیام چری و دایموند استون آمریکایی استفاده می‌کند. با توجه به اینکه چری در همان ابتدای فصل به تیم اضافه شده عملکرد خوبی هم داشت‌، اما استون هنوز نتوانسته به آن هماهنگی مورد انتظار دست پیدا کند. با این حال وجود بازیکنان ملی پوش و با تجربه‌ای مانند ارسلان کاظمی، سینا واحدی و نوید رضایی فر در کنار دیگر بازیکنان توانسته گرگان را همچنان در کورس قهرمانی لیگ برتر ایران و همچنین سوپرلیگ غرب آسیا نگه دارد.

شهرداری گرگان که اکنون در دوحه قطر به سر می‌برد قبل از دیدار امشب در مقابل کویت کلاب، توانسته بود تیم‌های کاظمه کویت و تامیل نادو هند را از پیش‌روی بردارد

شهرداری‌چی‌ها در بازی اول خود مقابل کاظمه کویت با نتیجه 93 بر 79 از سد رقیب کویتی بگذرد و در بازی دوم نیز تیم تامیل نادو هند را 100 تایی کرد تا برای تعیین صدرنشین این گروه کار به جدال سوم با دیگر حریف کویتی، تیم کویت کلاب کشیده شود.

امیرعلی قلی‌زاده بازیکن تیم بسکتبال شهرداری گرگان در این باره بیان کرد: ما دو بازی قبلی را با قدرت پشت سر گذاشتیم و توانستیم دو پیروزی ارزشمند را کسب کنیم. برای بازی امشب نیز از نظر ذهنی آماده هستیم و امیدواریم نتیجه دلخواه را کسب کنیم.

مبین شیخی دیگر بازیکن تیم بسکتبال شهرداری گرگان نیز در این باره، گفت: خوشبختانه بازی قبلی را با اختلاف زیاد پشت سرگذاشتیم و با استراحتی که روز گذشته داشتیم امیدوارم بتوانیم با موضوعاتی که کادر فنی به ما گوشزد می‌کند در مقابل تیم کویت کلاب هم به پیروزی برسیم.

به  بازی امشب شهرداری گرگان با تیم کویت کلاب ساعت 21 و 30 دقیقه امشب در سالن لوسیل دوحه قطر برگزار می‌شود. دو تیم فینالیست به مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا که از 20 خرداد تا 26 خرداد در دبی امارات برگزار می‌شود.

انتهای پیام/582/

برچسب‌ها:

نظر شما