شناسهٔ خبر: 66905440 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز | لینک خبر

علیرضا فغانی قاضی جدال رمی ها و سردار مقابل میلان

علیرضا فغانی پس از قضاوت بازی نیوکاسل-تاتنهام قرار است دیدار دوستانه رم-میلان را در خاک استرالیا سوت بزند.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، با پایان یافتن فصل فوتبال اروپا، برخی از تیم‌ها، در ادامه بهره‌مندی از منافع اقتصادی و همچنین انجام ریکاوری در پایان فصل، تورهای خود را شروع کرده‌اند که در این میان تیم آاس رم با حضور سردار آزمون لژیونر ملی پوش فوتبال ایران به کشور استرالیا سفر می‌کند که تیم دروسی قرار است دیداری دوستانه با میلان در آپتوس استادیوم برگزار کند.

این دیدار که روز جمعه ساعت 19:30 به وقت تهران برگزار می‌شود، قضاوتش بر عهده علیرضا فغانی داور باتجربه فوتبال کشورمان است که بعد از قضاوت نیوکاسل-تاتنهام، این دومین قضاوت مهم او در پایان فصل 2023/24 محسوب می‌شود.

فغانی که اکنون به 46 سالگی رسیده، مدتی است که در سیدنی اقامت دارد و احتمال دارد که در ادامه تور پیش فصل تیم‌های اروپایی، بازی‌های مهم‌تر و حساس‌تری را قضاوت کند. 

او در این فصل از لیگ استرالیا بازی‌های تعیین کننده و سرنوشت ساز مهمی را سوت زده که البته برخی از تیم‌های استرالیایی نسبت به قضاوت‌ها و اشتباهات او در بسیاری از مواقع معترض بودند اما لیگ استرالیا و فدراسیون فوتبال این کشور، در توضیح مسائل داوری تا به حال هیچ اشتباهی تاثیرگذاری از او گزارش نکرده تا علیرضا فغانی که یکی از داوران بادقت و توانمند فوتبال استرالیا و آسیا محسوب شود.

 

آنچه دیگران می خوانند

نظر شما