شناسهٔ خبر: 66904592 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

ترزیچ: زمان پایان سلطه رئال در چمپیونزلیگ رسیده!

ادین ترزیچ، سرمربی دورتموند، می‌گوید آن‌ها به دنبال شکست رئال مادرید در فینال چمپیونزلیگ هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید پس از غلبه بر برخی از تیم‌های بزرگ لیگ قهرمانان اروپا مانند منچسترسیتی و بایرن مونیخ، در فینال برابر تیمی قرار گرفته که پیش‌بینی نمی‌شد تا این مرحله صعود کند.

به نظر نمی‌رسد که دورتموند یک حریف آسان برای رئال باشد و شاگردان کارلو آنچلوتی از این آگاه هستند که در صورت دست کم گرفتن تیم آلمانی، قهرمانی را از دست خواهند داد.

ادین ترزیچ، سرمربی دورتموند، در یک کنفرانس خبری چند روز قبل از بازی مقابل رئال، ابراز امیدواری کرد که تیمش مقابل رئال به نتیجه غیرمنتظره‌‌ای دست پیدا کند.

2027492

ترزیچ با انگیزه بالا برای رئال کری خواند و گفت: "زمان پایان 8 برد رئال مادرید در 8 فینال رسیده است." تنها قهرمانی دورتموند در لیگ قهرمانان اروپا در فصل 98-1997 رقم خورده است.

ترزیچ در مورد هدف تیمش برای فینال لیگ قهرمانان اروپا گفت: "ما فقط به حضور در فینال راضی نیستیم. اکنون می‌خواهیم جام را برای دورتموند به ارمغان بیاوریم. خیلی وقت بود که اینقدر به قهرمانی نزدیک نبودیم، مدت زیادی از آخرین قهرمانی گذشته است. رئیس مطلق فینال‌ها (رئال مادرید) منتظر ماست. ما همه چیز را در این یک بازی خلاصه می‌کنیم. در یک بازی، هر چیزی ممکن است.  ما کسی هستیم که چنین چیزی را نشان داده‌ایم."

نظر شما