شناسهٔ خبر: 66903022 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: مثلث | لینک خبر

بهترین نمایشگاه برای فروش خودرو در تهران

صاحب‌خبر -
آنچه دیگران می خوانند: پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

 

بهترین نمایشگاه برای فروش خودرو در تهران

 

بازار فروش خودرو در ایران، مخصوصا خودروهای لوکس (که مدتی است برخی خودروهای چینی هم در این دسته قرار گرفته‌اند) به‌دلیل افزایش قیمت دلار و خودرو در سال‌های اخیر آشفته‌تر از قبل شده است و در حال حاضر اگر بخواهید چنین خودرویی را بفروشید، برای تعیین قیمت آن احتمالا به مشکل می‌خورید.

جستجوی نام و مدل خودروی مورد نظر در پلتفرم‌های درج آگهی، شما را به اعداد و ارقام بسیار متفاوتی می‌رساند و آگهی کردن خودرو در این پلتفرم‌ها هم دردسرهای زیادی دارد. وقتی به تماس‌های متعدد، درخواست‌های بازدید بی‌نتیجه و دلالانی فکر کنید که به طمع سود بالای واسطه‌گری این خودروها، تلاش می‌کنند آن را با قیمتی بسیار کمتر از قیمت روز بازار از چنگتان در بیاورند؛ ممکن است حتی قید فروش خودروی خود را بزنید.

از طرف دیگر حرفه ای‌های بازار هم توصیه می کنند که خودروهای گران‌قیمت‌تر را برای تعیین قیمت و فروش به هر جایی نسپارید؛ چون بعید نیست که نمایشگاه‌دارها هم قیمت پایین‌تری را به شما اعلام کنند تا بتوانند سود قابل توجهی را کسب کنند.

در این مطلب قرار است شما را با مزایای فروش امانی خودرو در همراه مکانیک آشنا کنیم؛ روشی جایگزین که در آن امنیت خودرو و معامله تضمین می‌شود و خودروی شما به قیمت و در زمان کمتری به فروش می‌رسد.

 

 

فروش امانی خودروهای لوکس در همراه مکانیک چه مزایایی دارد؟

فروش امانی خودرو با همراه مکانیک 7 مزیت عمده دارد که باعث می شود آن را به سایر روش های فروش خودروی لوکس ترجیح بدهید:

 

 

کارشناسی رایگان خودرو

هزینه کارشناسی خودروهای لوکس و چینی اصلا کم نیست و ممکن است خریدار یا نمایشگاه دار اصلا برگ کارشناسی شما را قبول نداشته باشند و خودشان اقدام به کارشناسی خودرو کنند. علاوه بر این، امکان دارد فرایند کارشناسی خودرو شفاف و صادقانه نباشد و هنگام معامله به دلیل پیدا شدن یک ایراد جدید و ناشناخته از ارزش خودرو کم شود.

این در حالی است که در فروش امانی با همراه مکانیک، کارشناسی خودرو هزینه ای ندارد و برای اطمینان بیشتر، به شما ضمانت 7 روزه کارشناسی هم داده می شود. همچنین به شما اطمینان داده می شود که خودروی شما با همان شرایطی که تحویل گرفته شده (مطابق با گزارش کارشناسی)، به فروش می رسد و قرار نیست عیب و ایراد جدیدی هنگام معامله خودرو پیدا شود.

 

 

تضمین فروش خودرو

بهانه هایی مثل قیمت بالا، خاص بودن خودرو و نبودن مشتری برای آن، می تواند مدت زمان فروش خودروی لوکس در روش های دیگر را طولانی کند. همچنین ممکن است هیچ تضمینی برای فروش خودرو به شما داده نشود و اگر به پول خودرو نیاز داشته باشید، شاید راضی شوید قیمت آن را پایین بیاورید تا زودتر برای آن مشتری پیدا شود. این موضوع سود دلال و نمایشگاه دار را بالا می برد و به شما ضرر می زند.

در مقابل، همراه مکانیک به شبکه بزرگی از فعالان بازار خرید و فروش خودروهای لوکس و چینی دسترسی دارد و می تواند در مدت زمان کمتری و به صورت تضمینی خودروی شما را بفروشد. همراه مکانیک اعتبار خود را طی بیش از یک دهه فعالیت صادقانه و حرفه ای در بازار خودرو به دست آورده است و یکی از مهمترین مراجع خصوصی خرید و فروش خودرو محسوب می شود.

 

 

تعیین قیمت منطقی و منصفانه

همانطور که در ابتدای این مطلب گفتیم، تعیین قیمت برای خودروهای لوکس، چینی و وارداتی چالش برانگیز است و اگر به درستی انجام نشود، ممکن است فروشنده به شدت ضرر کند. فرایند تعیین قیمت در اتوسنتر همراه مکانیک بر اساس گزارش کارشناسی، قیمت روز خودرو و معاملات واقعی بازار انجام می شود و از آنجایی که همراه مکانیک به خاطر حسن شهرت بالا به عنوان یکی از مراجع معتبر اطلاع از قیمت روز خودرو شناخته می شود، قیمت های تعیین شده توسط آن منصفانه و منطقی خواهد بود.

 

 

امنیت فیزیکی بالا

قیمت بالای خودروهای لوکس و چینی ایجاب می کند که این خودروها را به جاهایی که نسبت به امنیت آن ها شک دارید نسپارید. اتوسنتر همراه مکانیک نگهبانی 24 ساعته دارد و علاوه بر برگه کارشناسی خودرو که وضعیت خودرو هنگام تحویل را ثابت می کند، به شما رسید هم داده می شود. این اتوسنتر در یکی از مناطق شلوغ و پر رفت و آمد تهران واقع شده است و از مناطق پر رفت و آمد پایتخت دسترسی خوبی دارد. بنابراین برای اطمینان از وضعیت خودروی خود، میتوانید به راحتی به آن سر بزنید.

 

 

شرایط مناسب برای بازدید خریداران

اتوسنتر همراه مکانیک نورپردازی خوب و شرایط مناسبی برای بازدید دارد که این موضوع شانس فروش خودروی شما را بالا می برد. همچنین کارشناسان همراه مکانیک بازدیدکنندگان را همراهی می کنند و به سوالات آن ها در مورد خودرو به صورت کامل دقیق پاسخ می دهند تا دغدغه های خریدار کاهش پیدا کند و برای خرید مجاب شود.

 

 

بر عهده گرفتن صفر تا صد فرایند فروش خودرو

در فروش امانی خودرو با همراه مکانیک، کارشناسان این مجموعه فرایند درج آگهی فروش خودرو در پلتفرم‌های مختلف، پاسخگویی به تلفن و هماهنگی برای بازدید را برعهده می گیرند و شما را از شر تماس های بیهوده و بازدیدهای بدون نتیجه راحت می کنند. پس از پیدا شدن خریدار واقعی، تنها کافی است برای امضای مبایعه نامه به اتوسنتر همراه مکانیک مراجعه کنید.

علاوه بر پلتفرم های درج آگهی، خودروی لوکس شما در نمایشگاه آنلاین همراه مکانیک و شبکه های اجتماعی این مجموعه نیز تبلیغ می شود.

 

 

تضمین امنیت معامله

همراهی کارشناسان همراه مکانیک در صفر تا صد فروش خودرو به معنای تضمین امنیت معامله هم هست و این کارشناسان تا مرحله تعویض پلاک هم شما را همراهی می کنند. مبایعه نامه های فروش خودرو در همراه مکانیک با رعایت کامل اصول حقوقی و فنی نوشته می شود تا فروشنده و خریدار متضرر نشوند.

 

 

برای فروش امانی خودرو با همراه مکانیک به کجا مراجعه کنیم؟

برای فروش امانی خودرو می توانید به اتوسنتر همراه مکانیک مراجعه کنید. البته مرحله کارشناسی فنی و بدنه خودرو در محل مورد نظر شما هم انجام می شود. این محل باید دارای نور مناسب و سقف (در زمان بارندگی) باشد. همچنین بهتر است پیش از کارشناسی خودرو را تمیز و صندوق آن را خالی کنید. آدرس اتوسنتر همراه مکانیک را در ادامه مشاهده می کنید:

آدرس اتوسنتر همراه مکانیک: بزرگراه نیایش، تقاطع جنت‌آباد، مرکز خرید نیایش مال، پارکینگ 3-

منبع: اقتصادنیوز

نظر شما