شناسهٔ خبر: 66902522 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: سلام نو | لینک خبر

راهنمای خرید کریر برای کودک | معرفی انواع کریر کودک

اگر اهل گشت و گذار و تفریح هستید یکی از گزینه های خوب این نوع کریر می باشد ،در این نوع کریر فرزند خود را در پشت خود قرار میدهید و همانند کوله پشتی عمل می کند.

صاحب‌خبر -

قیمت و انواع کریر کودک

برای محافظت بیشتر از نوزاد در روزهای اول داشتن کریر واجب است شاید بخاطر قیمت کریر اونم برای زمان کوتاه شمارو منصرف کنه برای خرید ولی در ابتدا که نوزاد بسیار نحیف و آسیب پذیر می باشد ومواقعی که مادر خسته شده است و نوزاد به دنبال آغوش گرم مادر می باشد کریر میتونه کمکتون کنه ،حمل کردن نوزاد از زمان تولد کاری سخت و خطرناک می باشد.کریر در زبان فارسی به معنی وسیله ای امن برای حمل و نگهداری نوزاد گفته می شود.نوزاد در ابتدایی که چشم به جهان می گذارد، همانند الماسی می باشد که باید از آن به خوبی محافظت بشود.اگر اهل مهمانی رفتن و گردش هستید ،کریر برای شما به عنوان تخت موقت به حساب می آید که قابلیت گهواره شدن را دارد.اکثر کریرها قابلیت استفاده به عنوان صندلی ماشین را دارند که جزء امن ترین صندلی ماشین برای کودکان زیر 1 سال می باشد.پس قیمت کریر نسبت به استفاده هایی که از آن حتی در زمان کم می شود ،پر سود است.

معرفی انواع کریر

همانطور که گفتیم،کریر بچه بسیار پر کاربرد می باشد، با کمک آن نوزاد را بسیار راحت می توانیم حمل کنیم،کریر انواع مختلفی دارد و قیمت کریر بچه طبق مدلهای آن متفاوت می باشد:

کریر تک یا گهواره ای

کریر تک یا گهواری به صورت ساده و حالت گهواره ای دارند که به خواباندن کودک کمک زیادی می کند.

کریر آغوشی

این نوع کریر طراحی های مختلفی دارد.در کریر آغوشی کودک روی سینه شما قرار می گیرد و می توانید به کارهایتان برسید،این محصول بیشترین وزن نوزاد را تحمل می کند.با سرچ قیمت کریر نوزاد ارزان مطمئنا تصویر این نوع کریر را می توانید ببینید.

راهنمای خرید کریر برای کودک | معرفی انواع کریر کودک

کریر صندلی ماشین شو

این نوع کریر چند کاربردی محسوب می شود ،این قابلیت را به شما می دهد تا به عنوان صندلی ماشین هم از آن استفاده کنید و حتی امکان نصب روی بعضی از کالسکه ها را هم دارد.یکی از محصولاتی است که نسبت به کارایی خوش قیمت ترین کریر به حساب می آید.

راهنمای خرید کریر برای کودک | معرفی انواع کریر کودک

کریر کوله پشتی

اگر اهل گشت و گذار و تفریح هستید یکی از گزینه های خوب این نوع کریر می باشد ،در این نوع کریر فرزند خود را در پشت خود قرار میدهید و همانند کوله پشتی عمل می کند.

راهنمای خرید کریر برای کودک | معرفی انواع کریر کودک

چند نکته مهم برای خرید کریر نوزاد

بهتره برای خرید سیسمونی در ابتدا لیستی را تهیه کنید و مواردی از خرید سیسمونی که واجب و ضروری است را بنویسید.تا با برنامه ریزی خرید های هوشمندانه تری را داشته باشید.

وزن کریرها

یکی از نکات مهم در خرید این محصولات وزن پایین آنها می باشد. چون هدف شما در استفاده از کریرها جابه‌جایی کودکان بوده است و در نهایت وزن محصول و وزن نوزادان را باید جابجا کنید. به همین دلیل برای یک حمل راحت بهتر است، کریری کم‌وزن را انتخاب کنید.

کمربند مناسب

ایمنی یکی از مهم‌ترین نکات تولید یک محصول می باشد و باید حتماً در زمان خرید به اینکه محصولی که انتخاب می‌کنید دارای یک کمربند خوب مانند کمربند ۵ نقطه‌ای یا ۳ نقطه‌ای باشد.

گواهی‌های ایمنی

از دیگر فاکتورهای مهم در خرید بررسی گواهی ایمنی معتبر و استاندارد است. با داشتن یک گواهی معتبر شما اطمینان خواهید داشت که این محصول در آزمایش‌های مختلف ایمنی سنجیده شده و به‌خوبی آن‌ها را پشت سر گذاشته است.

محافظ سروگردن

داشتن یک محافظ برای سر گردن به شما این اطمینان را خواهد داد که در صورت ضربه دیدن محصول، کودک شما از جوانب مختلف از جمله سروگردن ایمن است و اتفاقی او را تهدید نمی کند.

قابلیت شستشو

زمانی که یک وسیله به‌صورت روزانه و مداوم استفاده شده است. برای بهداشت بیشتر آن محصول، قابل شستشو بودن آسان آن بسیار مهم بوده؛ بنابراین قابل‌جداسازی و شستشو بودن روکش‌های داخلی از دیگر نکات مهمی می باشد که باید به آن اهمیت بدهید.

داشتن سایه‌بان

حتما از کریری استفاده کنید که دارای سایبان باشد تا نوزاد زیبای شما اذیت نشود.

جنس پارچه

کودک شما برای مدت طولانی ممکن است از کریرش استفاده کند و در این صورت ضد تعریق بودن و ضد حساسیت بودن پارچه‌های آن بسیار اهمیت دارد، ازآنجایی‌که نوزادان پوستی حساس دارند بهتر است در زمان خرید حتماً به جنس پارچه‌ای که در ساخت محصول استفاده می کنند دقت کنید. نکته دیگر در کنار این موضوع، توجه به چرخش هوای خوب در کریرها بوده. پارچه‌های استفاده شده در آن و شیوه ساختش می‌تواند به چرخش هوایی خوب در وسیله کمک کنند.

جنس دسته

کریرها با دسته‌های مختلفی ساخته می‌شوند، از جمله دسته چرمی، پلاستیکی، آلومینیومی و… همچنین برخی دسته‌های قابلیت تنظیم هم دارند. بهتر است برای جابه‌جایی راحت‌تر خودتان در زمانی که کریرتان را حمل می‌کنید، حتماً به جنس دسته آن توجه کنید.

قابلیت استفاده در ماشین به‌عنوان صندلی ماشین

یکی از انواع کریرها می‌تواند کریری باشد که قابلیت نصب در ماشین را دارد و به‌عنوان صندلی ماشین قابل‌استفاده است. با خرید کریری که قابلیت استفاده به‌عنوان صندلی ماشین را هم دارد به‌نوعی با یک تیر دو نشان زده‌اید.

قابلیت نصب روی کالسکه

برای این مورد بهتر است در زمان خرید کالسکه و کریر بچه از فروشگاهی که خرید می‌کنید بخواهید کالسکه و کریری را به شما نشان دهند که کریرش با کالسکه‌ای که خریداری می کنید سازگاری داشته باشد و از جهت مدل و برندی که دارد بروی کالسکه نصب شود.

قیمت کریر کودک و نوزاد در سال 1403

نوشتن قیمت به صورت دقیق کار بسیار سختی است و مطمئنا اصلا دقیق نیست، اما جهت دیدن قیمت روز محصولات کریر و کالسکه می توانید از سایت بی بی لایف شیراز دیدن فرمایید.

قیمت کریر خارجی همراه دلار تغییر می کند ولی سایت بی بی لایف تا آنجایی که بتواند قیمت ها را پایین نگه میدارد تا والدین با خیال راحت تری فرزند خود را بزرگ کنند.

 

برچسب‌ها:

نظر شما