شناسهٔ خبر: 66902312 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت امور اقتصادی و دارایی | لینک خبر

بازدید میدانی مدیركل اقتصادی خوزستان از املاك دولتی مازاد شهر بهبهان

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خوزستان به دعوت محمدطلا مظلومی نماینده مردم شهرهای بهبهان و آغاجاری در مجلس شورای اسلامی و با همراهی فرماندار شهرستان بهبهان از برخی اماکن و پروژه های دولتی این شهرستان بازدید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان خوزستان؛ در این بازدید میدانی امید احمدی از نزدیک از چندین پروژه و اماکن دولتی در حوزه آموزش و پرورش و ورزش و جوانان از جمله استخر خانواده بهبهان بازدید و در خصوص رفع مشکلات و بازسازی این پروژه ها دستورات لازم را صادر کرد.

امید احمدی اظهار داشت: ساختمان و زمین های بلااستفاده مازاد در مالکیت دستگاه های دولتی که قابل استفاده نیستند باید شناسایی شده و در فرآیند دستورالعمل مولدسازی قرار گیرند و عواید حاصل از آن ها به صورت ۱۰۰ درصد به همان دستگاه های اجرایی و شهرستانی بر گردد.

احمدی گفت: به منظور تنظیم بسته های رونق تکمیل طرح های عمرانی نیمه تمام شهر بهبهان، املاکی که قابلیت مولدسازی دارند را از طریق اداره کل آن دستگاه ها در مرکز استان به اداره کل امور اقتصادی و دارایی خوزستان معرفی کنند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خوزستان افزود: در صورت اقدام دستگاه های اجرایی، اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان راساً بر اساس ماده 8 آیین نامه مولدسازی دارایی های دولت و تغییر مالکیت املاک دارای قابلیت مولدسازی اقدام می کند.

گفتنی است، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان به همراه نماینده مردم شهرهای بهبهان و آغاجاری و فرماندار بهبهان در این بازدید وضعیت 12 مورد ملک دارای مجوز مولدسازی در اختیار دستگاه های اجرایی بهبهان را بررسی کرد.

نظر شما