شناسهٔ خبر: 66902172 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون انجمن‌های ورزشی | لینک خبر

برگزاری نشست جدید هیات رییسه فدراسیون انجمنهای ورزشی

نشست جدید هیات رییسه فدراسیون انجمنهای ورزشی بعد از ظهر روز سه شنبه 8 خرداد برگزار شد.

صاحب‌خبر -

برگزاری نشست جدید هیات رییسه فدراسیون انجمنهای ورزشی
نشست جدید هیات رییسه فدراسیون انجمنهای ورزشی بعد از ظهر روز سه شنبه 8 خرداد برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمنهای ورزشی، این نشست به ریاست نصراله پریچهره سرپرست فدراسیون و با حضور حمیدرضا غزنوی نایب رییس، مهدی سلاطی سرپرست دبیری فدراسیون،خانم زهره طالبی نایب رییس بانوان، سهراب آزاد، سید رضا چشمی بازرس فدراسیون، خانم فاطمه ندایی خزانه دار،مهدی میرزاییان مدیر روابط عمومی و خانم سارا حیدری مسئول ارزیابی عملکرد برگزار شد.
این جلسه ابتدا با پیام تسلیت پریچهره سرپرست فدراسیون به مناسبت شهادت آیت الله رییسی و همراهانش آغاز شد و ایشان با ارائه گزارشی از عملکرد و فعالیت یک ماه اخیر فدراسیون گفت: طی این مدت تلاش کردیم تا با حضور در استانهای کشور مجامع عمومی آنها را برگزار کنیم و شرایط فعالیت این هیات ها را مورد بررسی قرار دادیم.
وی اظهار داشت: طی این این مدت تیم ملی جوجیتسو در مسابقات آسیایی ابوظبی شرکت کرد که نتایج خوبی هم در بخش انفرادی بدست آورد و تیم ملی سپک تاکرا هم در مسابقات جام جهانی مالزی دو عنوان قهرمانی به ارمغان آورد که لازم است این موفقیتها را تبریک بگویم ضمن اینکه میزبان رییس کنفدراسیون سپک تاکرای آسیا و دبیر کل جهانی هم بودیم که حضور وی برای اعتبار فدراسیون بسیار با اهمیت بود چرا که معتقدم فدراسیون انجمنهای ورزشی علاوه بر مناسبتهای داخلی در حوزه بین الملل هم صاحب اعتبار و منزلت است.
پریچهره تصریح کرد:برای ارج نهادن به قهرمانان و مدال آوران جوجیتسو و سپک تاکرا پاداشهایی هرچند ناچیز به آنها تقدیم کردیم تا قدردان موفقیتهای حاصله ایشان باشیم.
در ادامه این جلسه مهدی سلاطی سرپرست دبیری فدراسیون و دیبر مجمع گزارشی از روند مهیا کردن شرایط برای برگزاری مجمع انتحاباتی در روز 30 خرداد ارائه نمود.
فعالیت حوزه بانوان در رشته های مختلف و بررسی اعزام تیمهای بانوان به مسابقات برون مرزی که شانس موفقیت دارند موضوع دیگری بود که توسط خانم طالبی نایب رییس بانوان مطرح شد و مورد بررسی قرار گرفت.
بررسی شرایط انجمن فلوربال و بیس بال و سافت بال مبنی بر پرداخت حق عضویت سالانه برای فدراسیون جهانی متبوع خود و پرداخت کمک هزینه به هیات های استانی از دیگر موارد مطرح شده در نشست هیات رییسه بود.

نظر شما