شناسهٔ خبر: 66899826 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

همايش بزرگ «رسم خدمت» در تبريز برگزار مي‌شود

صاحب‌خبر -
همايش بزرگ «رسم خدمت» در تبريز برگزار مي‌شود

خبرگزاری آریا-مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی از برگزاری همایش بزرگ اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه «رسم خدمت» در تبریز خبر داد.

به گزارش خبرنگار آریا در آذربایجان‌شرقی؛ سیدمحمدحسین بلاغی صبح امروز _سه‌شنبه هشتم خرداد_ در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان این مطلب اظهار کرد: در پی شهادت آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور شهید جمهوری اسلامی ایران، آیت‌الله سیدمحمدعلی آل هاشم امام جمعه شهید تبریز، حسین امیرعبدالهیان وزیر شهید امور خارجه، مالک رحمتی استاندار شهید آذربایجان‌شرقی و همراهانشان، سوگواره فرهنگی و هنری «رسم خدمت» در تبریز با حضور اهالی فرهنگ، هنر و رسانه آذربایجان‌شرقی در تبریز برگزار می‌شود.

وی افزود: این سوگواره فردا _چهارشنبه نهم خرداد_ از ساعت 11 تا 16 در مقبره‌الشعرا به مناسبت عرض ارادت اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان به ساحت شهدای خدمت برگزار خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در ادامه اذعان کرد: هم آفرینی هنری در رشته های خوشنویسی، نقاشی و گرافیک در این سوگواره صورت خواهد گرفت.

بلاغی همچنین ادامه داد: همایش بزرگ اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان با عنوان «رسم خدمت» نیز فردا عصر راس ساعت 17 در تالار پتروشیمی تبریز برگزار خواهد شد.

وی هدف از برگزاری این رویداد فرهنگی، هنری و رسانه ای را یاد و خاطره شهدای خدمت و قدردانی از مجاهدت‌های ایشان در مسیر توسعه و آبادانی کشور و ادای دین و احترام به مقام شامخ و مردمی این شهدا عنوان کرد.

گفتنی است، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی خادم‌الرضا (ع) و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران عصر _یکشنبه سی‌ام اردیبهشت_ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد «قیز قلعه‌سی» به تبریز، در منطقه ورزقان آذربایجان‌شرقی دچار سانحه هوایی شد و به همراه تمامی همراهانش به مقام رفیع شهادت نائل شد.

آیت الله آل‌هاشم، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ، مالک رحمتی استاندار آذربایجان‌شرقی، سردار سیدمهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور و تیم پروازی از سرنشینان بالگرد حامل رئیس‌جمهور بودند.

نظر شما