شناسهٔ خبر: 66895969 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

شیرهای استانبول به دنبال ستاره بارسلونا

دورسون اوزبک، رئیس باشگاه گالاتاسرای، از تصمیم این باشگاه برای جذب ایلکای گوندوغان خبر داد.

صاحب‌خبر -

ایلکای گوندوغان پس از روزهای بسیار درخشانی که در ترکیب منچسترسیتی پشت سر گذاشت و جام‌های بسیاری که با این تیم کسب کرد در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته تصمیم گرفت که لیگ برتر انگلیس را ترک کند و راهی بارسلونا شد تا به رویای قدیمی‌اش واقعیت ببخشد.

او فصل اول دشواری را در این تیم و تحت هدایت ژاوی سپری کرد و برخلاف روزهای درخشانش در سیتی، در این فصل نتوانست هیچ جامی را با بارسا به دست آورد اما امیدوار است که شرایط در فصل آینده در بارسا و تحت هدایت هانسی فلیک برای خودش و این تیم بهتر پیش برود. اما به نظر می‌رسد که او حداقل یک مشتری پر و پا قرص در این پنجره تابستانی خواهد داشت. رئیس باشگاه گالاتاسرای در گفتگو با خبرنگاران درباره برنامه‌های تیمش گفته است: «من فکر می‌کنم که ما باید حدود سه بازیکن به خدمت بگیریم تا بتوانیم در لیگ قهرمانان رقابت کنیم. شاید زمان تلاش برای نهایی کردن خرید رویایی من رسیده باشد که ایلکای گوندوگان است.»

بعید است که این بازیکن پس از تنها یک سال حضور در بارسا تصمیم به ترک این باشگاه بگیرد اما ریشه ترک این ستاره آلمانی شاید باعث شود که او روزی پیراهن این تیم را به تن کند.

بیشتر بخوانید: هشدار به سرمربی بعدی بارسلونا: رنج خواهی کشید!

نظر شما