شناسهٔ خبر: 66895402 - سرویس فیلم
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

ببینید عذرخواهی زیادی چقدر می‌تواند بد باشد (فیلم)

ببینید عذرخواهی زیادی چقدر می‌تواند بد باشد. متخصصان از افراد می‌خواهند در مواردی مانند گریه کردن، ابراز نظر و عقیده، گریه، خاموش کردن تلفن، پاسخگو نبودن برای مدتی مشخص یا انتخاب لباس و ظاهر از دیگران عذر نخواهند.

صاحب‌خبر -

آیا از آن دسته افرادی هستید که برای هر چیز و هر کاری مرتب ابراز تاسف کرده و عذرخواهی می‌کنید یا برعکس از انجام این کار در مواقع لازم سر باز می‌زنید؟

به گزارش عصرایران به نقل از سایکو 2 گو، بسیاری از روانشناسان و درمانگران بر این باورند که انسان‌ها در بسیاری از موارد نیاز به عذرخواهی و ابراز تاسف ندارند و این موضوعات از برخی از خلاء‌های دوران کودکی یا شیوه‌های تربیتی آنها نشات می گیرد.

متخصصان بر این باورند افرادی که زیاد ابراز تاسف می‌کنند یا مرتبا برای هر موضوعی که حتی تقصیر آنها نیست عذر می‌خواهند احساس می‌کنند اضافی هستند یا برای دیگران مزاحمت ایجاد می‌کنند.

از طرفی عذرخواهی زیاد نشانه سخت گیری زیاد نسبت به روح و روان خود و خودسرزنشی مکرر محسوب می‌شود. 

آنها از افراد می‌خواهند در مواردی مانند گریه کردن، ابراز نظر و عقیده، گریه، خاموش کردن تلفن، پاسخگو نبودن برای مدتی مشخص یا انتخاب لباس و ظاهر از دیگران عذر نخواهند.

جزئیات بیشتر را در تصاویر گزارش ببینید.

 

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos
کانال عصر ایران در تلگرام
بیشتر بخوانید:
اگر موجب کدورت و رنجیدگی کسی شده اید به این روش عذر خواهی کنید
چگونه باید عذر خواهی کنیم؟
عذرخواهی سایپا به سبک تویوتا
تماشاخانه
رئیس جمهورهایی که بر اثر سانحه هوایی جان باختند / از آن‌هایی که محبوب بودند تا قاتل چه‌گوارا و سقوط با رویای بمب اتمی / آیا ثابت شد ترور شده بودند؟ (فیلم)

رئیس جمهورهایی که بر اثر سانحه هوایی جان باختند / از آن‌هایی که محبوب بودند تا قاتل چه‌گوارا و سقوط با رویای بمب اتمی / آیا ثابت شد ترور شده بودند؟ (فیلم)

logo-vid

تولید میلیون‌ها یورو در اروپا / گردش 29 میلیارد اسکناس یورو با ارزش تقریبی 1.5 تریلیون یورو (فیلم)

logo-vid فیلم های دیگر
عضویت در اینستاگرام عصر ایران
۱۵ سال پیش در چنین روزی
این لحظه با حافظ
نظرات کاربران

نظر شما