شناسهٔ خبر: 66893994 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: جهان نیوز | لینک خبر

صحبت‌های آقای بازیگر درباره شهید رئیسی

بازیگر سینما و تلویزیون معتقد است آنطور که بنده در این سه سال از فعالیت ایشان مطلع هستم، مشاهده کردم که شکل متناسبی بین فرهنگ، سیاست و اقتصاد، برای خودشان فراهم کرده و این میراث را از خود برجای گذاشته‌اند.

صاحب‌خبر - به گزارش جهان نيوز، روز دوشنبه ۷ خرداد، مراسم یادبود خادم فرهنگ شهید آیت‌الله رئیسی با حضور جمعی از اهالی فرهنگ و هنر در تالار وحدت برگزار شد. در حاشیه این مراسم احمد نجفی، بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با دانشجو پیرامون نوع دغدغه‌مندی شهید آیت الله رئیسی نسبت به حوزه فرهنگ و هنر گفت: آنطور که بنده در این ۳ سال از فعالیت ایشان مطلع هستم، مشاهده کردم که شکل متناسبی بین فرهنگ، سیاست و اقتصاد، برای خودشان فراهم کرده و این میراث را از خود برجای گذاشته‌اند.

وی افزود: خوشبختانه ایشان نسبت به کارهای فرهنگی بسیار علاقه‌مند، حساس و کنجکاو بودند و تنها به سخن گفتن در این زمینه بسنده نکرده و کارهایی را انجام دادند که در گذشته انجا نشده بود.

بازیگر سینما و تلویزیون اشاره کرد:مسئولین دانشگاه‌ها باید در مورد این موضوع صحبت کنند؛ به گونه‌ای که برای بعد از آقای رئیسی، یک راه حل باشد. اینگونه نباشد که بگوییم یک واقعه‌ای رخ داده است و تمام شد.

نجفی ضمن بیان اینکه امیدوار است این موضوع در دستور کار دانشگاه‌ها قرار گیرد، تصریح کرد: باید نتیجه اعمال ایشان به ویژه در امور فرهنگی به دقت دنبال شده و نتایج آن به افرادی که قصد کاندید شدن دارند، ارائه شود. چراکه بدون این تجربه، ما به جایی نمی‌رسیم.

وی در پایان اظهار داشت: من به عنوان یک ایرانی از قشر دانشجو انتظار دارم که برای ما راهنما باشند؛ چشمان خود را بازکنند، تنها اخبار آنی را دنبال نکرده و در نگاه خود به مسئولین، تعمق داشته باشند. ما نیاز به داشجو داریم. آن‌ها قشر تکان دهنده فرهنگی کشور ما هستند.

نظر شما