شناسهٔ خبر: 66891505 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه رسالت | لینک خبر

پرسپولیس دنبال رسیدن به قهرمانی/ استقلال درصدد بازگشت به صدر جدول

پرونده مسابقات هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال با انجام ۸ دیدار امشب (سه شنبه) در شهر‌های مختلف بسته می‌شود.

صاحب‌خبر -

مسابقات هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال در حالی  با انجام ۸ دیدار امشب ( سه شنبه) به طور همزمان ساعت ۲۰:۰۰ برگزار می‌شود که رقابت بین تیم‌های پرسپولیس و استقلال برای قهرمانی و تیم‌های پایین جدول برای سقوط نکردن به اوج حساسیت خود رسیده است. شاید این هفته هم تکلیف قهرمان و هم وضعیت تیم‌های سقوط کننده مشخص شود.

شمس آذر قزوین – پرسپولیس/  روز سه شنبه ساعت ۲۰

تیم پرسپولیس هفته گذشته با یک کامبک شگفت انگیز توانست بازی باخته برابر تیم استقلال خوزستان را با برد عوض کند و با تساوی استقلال مقابل نساجی مازندران با ۶۲ امتیاز در صدر جدول لیگ برتر فوتبال قرار بگیرد.

اکنون سرنوشت قهرمانی در دستان سرخپوشان پایتخت است و آنها باید در ۲ بازی باقی مانده پیروز شوند تا برای دومین سال متوالی قهرمانی خود را با حضور هواداران خود جشن بگیرند.

شاگردان اوسمار می‌خواهند ۳ امتیاز بازی خارج از خانه را برابر تیم شمس آذر بگیرند تا همچنان صدرنشینی خود را در جدول رده بندی حفظ کنند، اما کار سختی برابر شگفتی ساز لیگ برتر دارند.  

اگر پرسپولیس بتواند از سد تیم شمس آذر عبور کند و از آن طرف، تیم استقلال در خانه مغلوب تیم گل گهر شود در آن صورت سرخپوشان جشن قهرمانی را در قزوین برپا می‌کنند.

در آن طرف، تیم شمس آذر هفته گذشته برابر تیم صنعت نفت آبادان به تساوی  ۲ بر ۲ دست یافت و با ۳۹ امتیاز در جایگاه ششم جدول رده بندی قرار دارد.تیم تازه وارد شمس آذر با وجود کسر ۳ امتیاز در ابتدای لیگ برتر فوتبال، اما امسال نتایج خوبی گرفت و به غول کش لیگ معروف است.

شاگردان سعید دقیقی می‌خواهند با بردن پرسپولیس در خانه خود شگفتی خود را در لیگ برتر تکمیل کرده  و به رتبه پنجم صعود کنند.

گولسیانی مدافع گرجستانی قبل از بازی با تیم استقلال خوزستان مصدوم شده بود، اما با رفع مصدومیتش به تمرینات گروهی برگشت و باید دید که اوسمار از او در بازی امروز استفاده می‌کند یا نه!

بازی رفت ۲ تیم با نتیجه ۲ بر یک به نفع تیم پرسپولیس به پایان رسید.

استقلال – گل گهر/  روز سه شنبه ساعت ۲۰

تیم فوتبال استقلال هفته گذشته با تساوی برابر تیم نساجی مازندران صدرجدول را بعد از مدت‌ها به رقیب دیرینه خود پرسپولیس واگذار کرد.

آبی پوشان پایتخت با حمایت هواداران خود می‌خواهند ۳ امتیاز بازی خانگی برابر تیم گل گهر را کسب کنند و از آن طرف امیدوارند که تیم شمس آذر بتواند سرخپوشان را متوقف کند تا آنها به صدر جدول برگردند.

البته نکونام و استقلالی‌ها بعد از تقدیم صدر جدول به پرسپولیس اعلام کردند که اشتباهات داوری باعث شده که آنها صدر را از دست بدهند و همه تلاش خود را می‌کنند تا با کسب ۶ امتیاز در ۲ بازی باقی مانده جبران مافات کنند.در آن طرف، تیم گل گهر سیرجان ۸ هفته است که رنگ برد را در لیگ برتر ندیده است.

شاگردان اوز نیدیس می‌خواهند که در بازی خارج از خانه برابر استقلال پیروز شوند تا نوار ناکامی‌های خود را قطع کنند، اما کار سختی جلوی هواداران آبی پوش در آزادی دارند.

بازی رفت ۲ تیم با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

ذوب آهن – صنعت نفت آبادان/  روز سه شنبه ساعت ۲۰

تیم فوتبال ذوب آهن هفته گذشته برابر تیم فولاد شکست خورد و با ۳۶ امتیاز در جایگاه نهم جدول رده بندی قرار گرفت.

شاگردان ربیعی می‌خواهند با استفاده از میزبانی خود برابر تیم صنعت نفت پیروز شوند تا باخت هفته قبل را جبران کنند و رتبه خود را در جدول رده بندی ارتقا بدهند.در آن طرف، تیم صنعت نفت آبادان هفته گذشته با تساوی برابر تیم شمس آذر ۲۱ امتیازی شد و در قعر جدول قرار دارد.

شاگردان فراز کمالوند باید هر ۳ امتیاز بازی خارج از خانه را بگیرند و امیدوار باشند تا رقبایشان نتیجه نگیرند و شاید در لیگ برتر باقی بمانند.

اگر صنعت نفت آبادان این بازی را واگذار کند در آن صورت یک هفته مانده به پایان لیگ برتر به دسته پایین‌تر  سقوط می‌کند.

برزیل ایران فصل گذشته هم به صورت معجزه آسایی در لیگ برتر باقی ماند و اکنون هم امید به معجزه دارد، اما از شانس کمی برای ماندن برخوردار است.

بازی رفت ۲ تیم با نتیجه یک بر صفر به نفع تیم ذوب آهن به پایان رسید.

آلومینیوم اراک – سپاهان/  روز سه شنبه ساعت ۲۰

تیم فوتبال آلومینیوم اراک هفته گذشته توانست تیم گل گهر را شکست بدهد و با ۳۸ امتیاز در جایگاه هفتم جدول رده بندی قرار گرفت.

شاگردان مجتبی حسینی می‌خواهند با استفاده از میزبانی خود از سد تیم سپاهان عبور کنند تا وضعیت خود را در جدول رده بندی سروسامان بدهند.

در آن طرف، تیم سپاهان هفته گذشته با نتیجه ۲ بر صفر برابر تیم هوادار پیروز شد و با ۵۱ امتیاز در رتبه سوم جدول رده بندی قرار گرفت.

طلایی پوشان اصفهانی برای کسب رتبه سومی باید ۲ بازی باقی مانده خود را پیروز شوند، اما با حریف سختکوشی مواجه هستند.

بازی رفت ۲ تیم با نتیجه یک بر صفربه نفع تیم آلومینیوم اراک به پایان رسید.

مس رفسنجان – استقلال خوزستان/  روز سه شنبه ساعت ۲۰

تیم مس رفسنجان هفته گذشته توانست تیم ملوان را شکست بدهد و با ۳۵ امتیاز در جایگاه دهم جدول رده بندی قرار گرفت. شاگردان نویدکیا در صورت برد برابر تیم استقلال خوزستان تا رتبه هفتم صعود می‌کنند به شرطی که  تیم‌های ذوب آهن و گل گهر نتوانند حریفان خود را شکست بدهند.

محرم نویدکیا اعلام کرده که به احتمال زیاد از باشگاه مس رفسنجان جدا می‌شود و دوست دارد با برد این باشگاه  را ترک کند.

در آن طرف، تیم استقلال خوزستان هفته گذشته در نیمه اول بازی برابر تیم پرسپولیس دست به کار بزرگی زد و ۳ گل به ثمر رساند، اما در نیمه دوم بعد از اخراج بازیکن خارجی خود شیرازه اش از هم پاشیده شد و ۴ گل دریافت کرد و برد را با باخت عوض کرد.

آبی پوشان اهوازی در وضعیت بحرانی به سر می‌برند و با ۲۲ امتیاز در رتبه پانزدهم جدول رده بندی قرار دارند. آنها محکوم به برد برابر تیم مس رفسنجان هستند تا به بقای خود در لیگ برتر امیدوار بمانند.

بازی رفت ۲ تیم با نتیجه ۲ بر یک به نفع تیم استقلال خوزستان به پایان رسید.

تراکتور تبریز – ملوان بندر انزلی/  روز سه شنبه ساعت ۲۰

تیم فوتبال تراکتور هفته گذشته با تساوی برابر تیم پیکان ۴۸ امتیازی شد و در رتبه چهارم جدول رده بندی قرار گرفت.

سرخپوشان تبریزی می‌خواهند ۳ امتیاز بازی خانگی را  برابر تیم ملوان بگیرند تا همچنان شانس حضور در رتبه سوم جدول رده بندی را داشته باشند.  

در آن طرف، تیم ملوان ۵ هفته است که طعم برد را نچشیده  و با ۴۰  امتیاز در رتبه پنجم جدول رده بندی قرار گرفته است. شاگردان مهدی تارتار  می‌خواهند با بردن تراکتور نوار ناکامی‌های خود را قطع کرده  رتبه پنجمی خود را حفظ کنند، اما آنها از سال ۹۵ موفق به شکست حریف تبریزی خود نشدند و باید دید این طلسم را می‌شکنند یا نه!                                                                                                                                    

  هوادارتهران – نساجی مازندران/  روز سه شنبه ساعت ۲۰

تیم فوتبال هوادار با وجود ۳ باخت متوالی در لیگ برتر، اما همچنان با ۲۹ امتیاز در رتبه یازدهم قرار گرفته است و دغدغه‌ای برای نیفتادن ندارد.

شاگردان مسعود شجاعی می‌خواهند ۳ امتیاز بازی خانگی برابر تیم نساجی را به دست آورند تا نوار باخت‌های متوالی خود را قطع کنند.

در آن طرف، تیم نساجی هفته گذشته توانست تیم استقلال را در خانه اش متوقف کند و این تیم را از صدر جدول به پایین بکشد.  

شاگردان ساکت الهامی با ۲۶ امتیاز در رتبه سیزدهم قرار دارند و استرسی برای نیفتادن  ندارند و با خیال راحت به مصاف تیم هوادار می‌روند.

بازی رفت ۲ تیم با نتیجه تساوی به پایان رسید.

فولاد خوزستان – پیکان تهران/ روز سه شنبه ساعت ۲۰

تیم فولاد خوزستان هفته گذشته با برد برابر تیم ذوب آهن ۲۵ امتیازی شد و در رتبه چهاردهم جدول رده بندی قرار گرفت.

عبدالله ویسی  بالاخره هفته گذشته  توانست اولین برد خود را کسب کند و او می‌خواهد تیمش دومین برد متوالی را برابر تیم پیکان کسب کند تا خیالش برای بقا در لیگ برتر راحت شود.

در آن طرف، تیم پیکان ۵ هفته است، که بردی کسب نکرده است. این تیم با ۲۶ امتیاز در رتبه دوزادهم جدول رده بندی قرار دارد.

شاگردان رضا عنایتی می‌خواهند ۳ امتیاز بازی خارج از خانه برابر تیم فولاد را بگیرند تا نوار باخت‌های خود را قطع کنند، اما کار سختی جلوی هواداران خونگرم اهوازی دارند.

بازی رفت ۲ تیم با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.  

نظر شما