شناسهٔ خبر: 66891279 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

رئیس و اعضای ستاد انتخابات خراسان رضوی منصوب شدند

رئیس و اعضای ستاد انتخابات خراسان رضوی برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری منصوب شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری استاندار، طی حکمی سیدهادی طباطبایی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی خود را به عنوان رئیس ستاد انتخابات استان برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری منصوب کرد.

در بخشی از حکم صادره برای رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی آمده است: برنامه‌ریزی و فراهم‌سازی به موقع همه مقدمات و تمهیدات لازم، به‌کارگیری نیروی انسانی متعهد و متخصص و بسترسازی برای حضور و مشارکت گسترده مردم شریف استان که در آن حقوق انتخاب کنندگان و انتخاب شوندگان به عنوان حق الناس برابر قانون و در فضایی امن و توام با نشاط و آرامش کاملا رعایت شود، وظیفه و ماموریت جنابعالی است.

همچنین طی احکامی از سوی استاندار خراسان رضوی، اعضای ستاد انتخابات استان در برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری منصوب شدند.

بر این اساس طی احکامی جداگانه آقایان امیر فریدنیا به عنوان عضو و دبیر ستاد و مسئول کمیته سیاسی، مرتضی رحمانیان یزدی به عنوان عضو و مسئول کمیته حراست و استعلامات، محمد زهدی به عنوان عضو و مسئول کمیته امنیتی، حسن امیری به عنوان عضو و مسئول کمیته فناوری اطلاعات منصوب شدند.

 همچنین علی اصغری به عنوان عضو و مسئول کمیته آموزش و پژوهش، احسان یوسفی به عنوان عضو و مسئول کمیته مالی و پشتیبانی، احمد قوسیان مقدم به عنوان عضو و مسئول کمیته حقوقی، محسن مجتبی پور به عنوان عضو و مسئول کمیته اطلاع رسانی و غلامحسین قنبری به عنوان عضو ستاد انتخابات خراسان رضوی منصوب شدند.

بر اساس اعلام ستاد انتخابات خراسان رضوی، این استان با بیش از هفت میلیون نفر جمعیت پارسال در جریان برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی چهار میلیون و 550 هزار نفر واجد شرایط رای دادن داشته است.

انتهای پیام/282

نظر شما