شناسهٔ خبر: 66890254 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

خدایی کسی هست از دیدن نمایش تیم عشق نکند؟

بنگر: پرسپولیس با قهرمانی جواب آنها را بدهد

کاپیتان اسبق پرسپولیس سرخ‌ها را با توجه به نمایش فنی و تهاجمی‌ که به جا گذاشته‌اند شایسته قهرمانی می‌داند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس فردا در دیداری حساس برابر شمس آذر قرار خواهد گرفت و آنها امیدوارند با عبور از این حریف سرسخت، شانس خود را برای قهرمانی دوباره در لیگ برتر افزایش دهند. محسن بنگر کاپیتان اسبق سرخ‌ها در ابتدا با اشاره به دلیل شکست یک نیمه‌‎‌ای این تیم مقابل استقلال خوزستان که با غافلگیری بزرگی همراه بود گفت: پرسپولیس بازی را با استرس شروع کرد و آغاز بدی در این بازی داشت و در سمت مقابل استقلال خوزستان روش خوبی برای بازی به کار گرفته بود و نتیجه هم گرفت. نکته مثبت اما این بود که در تمامی دقایق نیمه دوم پرسپولیس کاملا به تغییر امیدوار بود و در این مسیر گام برمی‌داشت. حسی که به سکوها نیز منتقل کرده بود تا کمتر کسی جرئت ترک استادیوم را علی‌‍رغم دریافت سه گل داشته باشد و همه در انتظار یک اتفاق ویژه بودند. عملکرد نیمه دوم پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان یکی از بهترین نمایش‌های چند سال اخیر این تیم بود و با این عملکرد نشان دادند که تیم شایسته قهرمانی هستند.

وی در مورد جنجال‌های اخیر و اتهاماتی که طرفین به یکدیگر می‌زنند نیز گفت: طبیعی است وقتی بازی‌ها در اوج حساسیت پیگیری می‌شود و به این مرحله می‌رسد و چنین شرایطی را می‌بینیم. فشار عصبی و روانی زیادی به تیم‌ها وارد می‌شود و چنین عکس العمل‌هایی طبیعی است. واقعیتش اعتراض به داوری در فوتبال ایران بیش از حد نرمال است و باید برای این موضوع فکری اندیشیده شود چون در این شرایط داورها نمی‌توانند در آرامش به عملکرد خودشان بپردازند.

1879076

پیشکسوت پرسپولیس در مورد معادلات قهرمانی هم توضیح داد: حالا دیگر ابتکار عمل دست پرسپولیس است و شانس اصلی قهرمانی این تیم است. حیف است بعد از نمایش درخشان نیمه دوم مقابل استقلال خوزستان این تیم قهرمان نشود و فرصت به این خوبی را از دست بدهد. بازیکنان از جان و دل مایه گذاشتند تا به بازی برگردند و نتیجه بگیرند و حالا اگر بخواهند قهرمان نشوند آن نمایش زیبا تحت الشعاع قرار می‌گیرد. پس تلاش کنند تا مزد زحماتشان را بگیرند. هر چند دو بازی خیلی سخت پیش روی پرسپولیس است.

بنگر در پایان گفت: توصیه می‌کنم بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس وارد حواشی اخیر نشوند و تمرکزشان روی دو بازی بعدی باشد و فقط به این فکر کنند که 6 امتیاز بعدی را بگیرند و توجهی به سایر نتایج و اتفاقات دیگر بازی ها نداشته باشند. تنها راه موفقیت پرسپولیس همین است. با احترام به تمامی تیم‌ها واقعا پرسپولیس چه در نیم فصل اول که از نظر فنی رقابت بین آنها و سپاهان بود و چه در نیم فصل دوم که بی‌رقیب در بحث فنی و تهاجمی و فوتبال تماشاگرپسند بودند، شایستگی کاملی برای قهرمانی داشتند. خدایی کسی هم هست که از نمایش فنی پرسپولیس لذت نبرد و عشق نکند؟ آنها به خوبی از پتانسیل‌شان استفاده می‌کنند و می‌دانند به دنبال چه چیزی هستند و با فوتبالی شناور و تماشاگرپسند در مسیر قهرمانی گام برمی‌دارند. با این حال دو بازی سخت پیش روی آنها قرار دارد و باید با همین اعتمادبنفس و قدرت و کیفیت به پایان دادن خوب این مسیر فکر کنند.

نظر شما