شناسهٔ خبر: 66886952 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جهان نیوز | لینک خبر

قالیباف گزینه فراکسیون اقلیت مجلس برای ریاست شد/ فراکسیون انقلاب اسلامی سکوت کرد

عضو هیات رئیسه موقت فراکسیون مستقلین ولایی مجلس دوازدهم از تصمیم گیری این فراکسیون برای انتخابات هیات رئیسه مجلس خبر داد.

صاحب‌خبر - به گزارش جهان نيوز، مهرداد لاهوتی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: عصر امروز جلسه فراکسیون مستقلین ولایی درباره انتخابات هیات رئیسه مجلس دوازدهم در اجلاسیه اول برگزار شد.

وی ادامه داد: تصمیم اعضای فراکسیون این شد که فردا از کاندیداتوری آقای قالیباف برای ریاست مجلس حمایت کند.

لاهوتی گفت که تصمیم گیری برای سایر ارکان هیات رئیسه به جلسه فردا صبح فراکسیون پیش از شروع جلسه علنی موکول شد.

همچنین،عصر امروز دومین جلسه مجمع عمومی فراکسیون انقلاب اسلامی برای بررسی و تصویب اساسنامه این فراکسیون و اجماع و تصمیم گیری برای انتخابات هیات رئیسه مجلس در اجلاسیه اول برگزار شد.

این جلسه با حضور ۱۹۰ عضو فراکسیون انقلاب اسلامی و با دستور بررسی اساسنامه فراکسیون تشکیل شد؛ البته قرار بود در اولین جلسه مجمع عمومی یعنی در ۶ خرداد اساسنامه بررسی شود منتها به دلیل برگزاری انتخابات هیات رئیسه فراکسیون، به تعویق انداخته شد.

عصر امروز جلسه فراکسیون اکثریت برگزار شد و به دلیل به اجماع نرسیدن اعضا، اساسنامه به تصویب نرسید لذا عملا فراکسیون وارد بررسی و تصمیم گیری درباره انتخابات هیات رئیسه مجلس در اجلاسیه اول نشد.

فردا انتخابات هیات رئیسه مجلس دوازدهم در اولین سال فعالیتش برگزار می شود و عملا فراکسیون انقلاب اسلامی اجماعی درباره انتخابات هیات رئیسه مجلس نکرده است.

نظر شما