شناسهٔ خبر: 66886675 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

ترمز قیمت در بازار خودرو کشیده شد؛ کاهش قیمت اطلس+ جدول ترمز قیمت در بازار خودرو کشیده شد؛ کاهش قیمت اطلس+ جدول

به گزارش اقتصادنیوز؛ توقف قیمت پرطرفدارهای داخلی در کنار برخی از محصولات مونتاژی در حالی رقم خورد که امروز قیمت دلار کمی افزایش داشت، اما به گفته فعالان بازار خودرو اثر افزایشی شدن نرخ دلار به بازار خودرو نرسید و با این شرایط ایران‌خودرویی‌ها و سایپایی‌ها با قیمت روز گذشته و یا کمترین تغییر در

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز؛ توقف قیمت پرطرفدارهای داخلی در کنار برخی از محصولات مونتاژی در حالی رقم خورد که امروز قیمت دلار کمی افزایش داشت، اما به گفته فعالان بازار خودرو اثر افزایشی شدن نرخ دلار به بازار خودرو نرسید و با این شرایط ایران‌خودرویی‌ها و سایپایی‌ها با قیمت روز گذشته و یا کمترین تغییر در بازار قیمت‌گذاری شدند. 

ارزیابی بازار نشان می‌دهد ایران‌خودرویی‌ها امروز بدون تغییر قیمت‌گذاری شدند، اما در میان محصولات سایپا «اطلس» و «ساینا دنده‌ای S» شکل کاهشی داشتند.

قیمت محصولات ایران خودرو

 در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودروهای «دنا پلاس توربو اتومات»، «پژو207 پانوراما اتوماتیک»، «هایماS7»، «تارا اتوماتV2»، «پژو پارس LX» و «رانا پلاس» مورد ارزیابی قرار گرفت.

بر اساس اطلاعات قیمتی کارنامه، امروز در بازار «دنا پلاس توربو اتومات» امروز در بازار امروز قیمت‌گذاری نشد. اما با بررسی بازار می‌‌توان گفت «پژو 207 اتوماتیک» 873 میلیون تومان ماند و تغییر قیمت نداشت. از سوی دیگر «هایما S7» هم در بازار بدون تغییر یک میلیارد و 625 میلیون تومان قیمت خورد. ارزیابی‌ها همچنین نشان می دهد امروز «تارا V2 اتومات» هم 926 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد که نسبت به روز گذشته تغییر قیمتی نداشت. «رانا پلاس» هم بدون تغییر610 میلیون تومان در بازار قیمت خورد. از سوی دیگر، در میان پرطرفدارهای ایران خودرو امروز «پژو پارسLX» هم در بازار 830 میلیون قیمت خورد و تغییر قیمت نداشت.

اقتصاد 7

قیمت محصولات سایپا

در میان محصولات سایپا، امروز قیمت خودروهای «شاهینG»، «تیبا صندوقدارSX»، «تیبا هاچ‌بکEX»، «کوییک دنده‌ایR»، «کوییک دنده‌ایS» و «ساینا دنده‌ایS» مورد ارزیابی قرار گرفتند.

براساس اطلاعات قیمتی کارنامه، امروز «شاهینG» در بازار بدون تغییر 720 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد. خانواده کوییک هم امروز تغییر قیمت نداشتند و با این شرایط «کوییک‌R دنده‌ای» در بازار 445 میلیون تومان قیمت خورد و «کوییک دنده‌ایS» هم در بازار 425 میلیون تومان قیمت خورد. به گزارش اقتصادنیوز، از سوی دیگر، ارزیابی بازار نشان می‌دهد «تیبا هاچ‌بکEX» هم 420 میلیون تومانی ماند و تغییر قیمت نداشت. بررسی بازار همچنین نشان می‌دهد در بازار ثابت امروز «ساینا دنده‌ای S» افتی یک میلیونی داشت و 427 میلیون تومان قیمت‌ خورد و قیمت «اطلس» هم در بازار امروز 563 میلیون تومان شد.

اقتصاااد 7

همچنین بخوانید
  • خودروی گران‌قیمت سایپا ارزان شد+ جدول قیمت
  • خودرو در انتظار پالس بازار + جدول قیمت
  • تداوم ریزش قیمت خودرو در بازار؛ دنا پلاس توربو اتومات 25 میلیون ارزان شد+ جدول
  • شنای خلاف جهت «دنا پلاس توربو اتومات» در بازار/ مشتری‌ها از بازار رفتند؛ قیمت خودرو کاهشی شد+ جدول …

منبع: eghtesadnews-649670

نظر شما