شناسهٔ خبر: 66885001 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز | لینک خبر

نا گل زمان سرمربی جدید بایرن را معرفی کرد!

یو لیان نا گل زمان، سرمربی تیم ملی آلمان، به نوعی انتخاب ونسان کمپانی به عنوان سرمربی بایرن مونیخ را تایید کرد.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، جلسه تمرینی آماده‌سازی بازیکنان آلمان پیش از رقابت‌های یورو امروز با حضور هواداران برگزار شد.

پیش از این جلسه تمرینی، یولیان ناگلزمان در نشست خبری به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

با وجود اینکه بایرن مونیخ هنوز به صورت رسمی تأیید نکرده ونسان کمپانی به عنوان سرمربی بعدی آن‌ها فعالیت خواهد کرد اما ناگلزمان در نشست خبری امروزش به گونه‌ای این خبر را تایید کرد.

او در ابتدا در مورد بیماری مانوئل نویر گفت: "هیچ چیز خطرناکی نیست. فقط یک عفونت خفیف گوارشی است. او قبل از چهارشنبه اینجا نخواهد بود، من انتظار دارم که او روز پنجشنبه به تیم ملحق شود. اگر سالم باشد، او شماره یک آلمان در یورو می‌شود."

ونسان کمپانی در بایرن؟

من او را به خوبی نمی‌شناسم. آنچه پپ و دیگران در مورد او گفته‌اند را خواندم که او یک استعداد خوب در دنیای مربیگری است. او کارهای زیادی برای انجام دادن در بایرن دارد. برای او کار جالبی است. بایرن جستجوی طولانی‌ای داشت. اما اکنون برای همه، از جمله بازیکنان بایرن که اینجا داریم، خوب است که همه چیز مشخص باشد. برای کمپانی بهترین آرزوها را دارم‌.

بازیکنانی که هنوز به تیم ملحق نشده‌اند؟

بازیکنان لورکوزن و ایلکای گوندوگان روز چهارشنبه به ما خواهند پیوست و از پنجشنبه تمرینات خود را آغاز خواهند کرد. مارک آندره تراشتگن روز دوشنبه به ما ملحق خواهد شد. فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا روز سه‌شنبه هفته آینده به ما خواهند پیوست. ما با هر چهار نفر آن‌ها صحبت کرده‌ایم. مهم این است که همه آن‌‌ها آسیبی نداشته باشند. ما یک ترکیب کامل خواهیم داشت.

مصدومان؟

داوید رائوم، لروی سانه، پاسکال گروس و جمال موسیالا در این هفته صد در درصد تمرین نخواهند کرد. ما باید مراقب باشیم که از صفر به صد نرویم. آن‌ها اکنون کار را راحت می‌کنند و امیدوارم روز جمعه در تمرینات کامل شرکت کنند.

گفتگو با مربیان سابق آلمان؟

من در واقع با چندین مربی صحبت کردم، با یورگن کلینزمن، با هانسی فلیک، با یواخیم لوو، البته با رودی فورز، همه کسانی که قبلا مسابقات را تجربه کرده‌اند. اما هیچ طرحی وجود ندارد. پاسخ‌ها بسیار شبیه بودند، باید به احساس درونی خود گوش دهید. شما باید به اینجا و احساس کنونی واکنش نشان دهید. اما شما همچنین باید تجربیات خود را داشته باشید. پیام همه، از جمله مربیان تیم ملی سایر ورزش‌ها این است: باید به خودت ایمان داشته باشی، به احساس درونی خود گوش کنی و راه خودت را بروی. شما باید از آن لذت ببرید، ما نمی‌خواهیم با هیچ فشاری خودمان را فلج کنیم. ما باید از لحظه لذت ببریم.

لئون گورتسکا با وجود مصدومیت سایر بازیکنان دعوت می‌شود؟

هیچ چیز برای هیچ بازیکنی کاملاً منتفی نیست. نمی‌خواهم به کسی امید واهی بدهم. امیدواریم کسی مصدوم نشود اما هیچ چیز منتفی نیست.

 

آنچه دیگران می خوانند

نظر شما