شناسهٔ خبر: 66883336 - سرویس فیلم
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

خطر مرگ بیخ گوش هفت میلیون ایرانی/ بیماری که جان این روزنامه‌نگار را گرفت در کمین یک پنجم ایرانی‌ها (فیلم)

این در حالی است که تجهیزات کنترل قند خون در ایران گران و کمیابند. بیمه هم به این تجهیزات تعلق نمی‌گیرد. کسانی که قند خون بالاتری دارند باید انسولین را به قیمت آزاد بخرند.

صاحب‌خبر -

عصر ایران ؛ نیلوفر امرایی روزنامه‌نگار و مترجم کودک بر اثر بیماری قند خون و نبود دارو درگذشت. بیماری دیابت حالا 7 میلیون ایرانی را درگیر کرده و پیش‌بینی می‌شود در سال‌های آینده تا 20 درصد ایرانی‌ها به این بیماری دچار شوند.

گزارش را این‌جا ببینید

این در حالی است که تجهیزات کنترل قند خون در ایران گران و کمیابند. بیمه هم به این تجهیزات تعلق نمی‌گیرد. کسانی که قند خون بالاتری دارند باید انسولین را به قیمت آزاد بخرند. همه اینها دست به دست هم داده تا جان بیماران دیابتی مانند نیلوفر در خطر باشد. این گزارش را در این باره ببینید. 

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos
کانال عصر ایران در تلگرام
بیشتر بخوانید:
علائم دیابت را جدی بگیرید
بیماری دیابت یا قند خون بالا چیست؟ علائم و درمان دیابت در چند گام
تماشاخانه
رئیس جمهورهایی که بر اثر سانحه هوایی جان باختند / از آن‌هایی که محبوب بودند تا قاتل چه‌گوارا و سقوط با رویای بمب اتمی (فیلم)

رئیس جمهورهایی که بر اثر سانحه هوایی جان باختند / از آن‌هایی که محبوب بودند تا قاتل چه‌گوارا و سقوط با رویای بمب اتمی (فیلم)

logo-vid

تولید میلیون‌ها یورو در اروپا / گردش 29 میلیارد اسکناس یورو با ارزش تقریبی 1.5 تریلیون یورو (فیلم)

logo-vid فیلم های دیگر
عضویت در اینستاگرام عصر ایران
۱۵ سال پیش در چنین روزی
این لحظه با حافظ
نظرات کاربران

نظر شما