شناسهٔ خبر: 66882389 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

دستیار سابق حسینی این‌بار در جبهه رقیب؛

نقشه‌های آلومینیوم در نقش جهان لو رفتند!

اضافه شدن جلال امیدیان به کادر فنی سپاهان می‌تواند معادلات بازی برگشت طلایی پوشان اصفهانی و سبزپوشان اراکی را دگرگون کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش‌سه"، بازی رفت سپاهان و آلومینیوم یکی از جنجالی‌ترین و عجیب‌ترین مسابقات لیگ برتر در دوره بیست و سوم بود که در ورزشگاه نقش جهان با پیروزی یک بر صفر شاگردان مجتبی حسینی تمام شد.

حالا و در شرایطی دو تیم آماده بازی برگشت می‌شوند که دستیار اول مجتبی حسینی همین چند هفته پیش با رخصت از سرمربی اراکی‌ها راهی سپاهان شد تا در ادامه مسابقات به عنوان یکی از دستیاران ویژه مورایس به فعالیت خود در مربیگری و فوتبال ادامه بدهد.

بی‌شک مورایس برای آماده‌سازی شاگردانش از نظر تاکتیکی و ذهنی توجه ویژه‌ای به صحبت‌ها، توصیه‌ها و اندیشه‌های جلال امیدیان خواهد داشت تا به بهترین شکل بتواند از نقاط ضعف آلومینیوم برای ضربه زدن به این تیم استفاده کند و نقاط قوت این تیم را پوشش بدهد. در سوی دیگر امیدیان به خوبی می‌داند که کدام‌یک از نقاط قوت سپاهان می‌تواند در مصاف با آلومینیوم کارسازتر باشد.

یکی از هشت مسابقه همزمان هفته ماقبل پایانی مسابقات در ورزشگاه امام خمینی اراک برگزار می‌شود و در این مسابقه سپاهان برای حفظ جایگاه سومی و از دست نرفتن سهمیه آسیایی برای پیروزی به میدان می‌رود.

نظر شما