شناسهٔ خبر: 66877252 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

در گفت و گو با بازار مطرح شد؛

۹۵ درصد متانول کشور به چین صادر می شود| تولید ۲۴ محصول در حوزه پایین دست متانول

بوشهر- دیداری مدیرعامل پتروشیمی زاگرس با بیان اینکه ۹۵ درصد متانول کشور به چین صادر می شود از تولید ۲۴ محصول در حوزه پایین دست متانول خبر داد.

صاحب‌خبر -

متین دیداری در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی، امسال را به نام سال " جهش تولید با مشارکت مردم" نامگذاری کردند و تمام واحدهای تولیدی موظف به تلاش برای افزایش تولید کنونی هستند.

وی افزود: پتروشیمی ها نقش موثری در تولید و اشتغال و افزایش ارزآوری دارند و پتروشیمی زاگرس در سال جاری برای رشد و جهش تولید از تمام توان و ظرفیت موجود بهره می برد.

مدیر عامل پتروشیمی زاگرس خاطر نشان کرد: حمایت از شرکت های دانش بنیان و فناور و استفاده از ظرفیت جوانان خلاق و با کیفیت، راهکار این مجموعه برای توسعه و پیشرفت است که بحمدالله به نتایج خوبی نیز رسیده ایم.

دیداری تصریح کرد: تا سال ۱۴۰۷، بیش از ۳۳ میلیون تن به ظرفیت متانول کشور افزوده می شود که با اجرای طرح های نوآورانه و خلاقانه محقق خواهد شد.

مدیر عامل پتروشیمی زاگرس گفت: با تلاش جوان فناور و متخصص، ۲۴ محصول در حوزه پایین دست متانول تولید می شود که گامی در توسعه صادرات محصولات پتروشیمی است.

دیداری افزود: تکمیل زنجیره ارزش محصولات راهبردی از دغدغه های این مجموعه است و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنیم.

مدیر عامل پتروشیمی زاگرس یادآور شد: اکنون ۹۵ درصد متانول کشور به چین صادر می شود و درآمد ارزی قابل توجهی نیز در بر دارد.

نظر شما