شناسهٔ خبر: 66872982 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

آغاز به کار نمايندگان نيشابور بزرگ در دوازدهمين دوره مجلس شوراي اسلامي

صاحب‌خبر -
آغاز به کار نمايندگان نيشابور بزرگ در دوازدهمين دوره مجلس شوراي اسلامي

خبرگزاری آریا- سید یحیی سلیمانی و محمد رستمی نمایندگان مردم  ولایت مدار، انقلابی و شهیدپرور ابرشهر ایران " نیشابور بزرگ " که امروز اولین روز کاری خود را در کنار هم  آغاز کردند.

به گزارش خبرنگار آریا در نیشابور ،مراسم افتتاحیه دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با حضور نمایندگان منتخب و مسوولان کشوری و لشکری در صحن علنی مجلس آغاز شد.

منتخبان حاضر در مجلس شورای اسلامی براساس اصل 67 قانون اساسی، سوگند نمایندگی را برای انجام وظایف وکالت، امانت و تقوا یاد می‌کنند.

برای سید یحیی سلیمانی و محمد رستمی نمایندگان مردم  ولایت مدار، انقلابی و شهیدپرور ابرشهر ایران " نیشابور بزرگ " که امروز اولین روز کاری خود را در کنار هم  آغاز می‌کنند برای خدمت بی منت در طول دوران نمایندگی به مردم شریف " نیشابور بزرگ " در سایه سار الطاف الهی و اهل بیت عصمت وطهارت علیهم السلام برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آرزوی موفقیت و پیروزی را داریم.

  امیدواریم در راه تحقق منویات ومنش مقام معظم رهبری ،بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و شهیدان والامقام انقلاب اسلامی بیش از پیش موفق باشند و در گفته‏ ها و نوشته‏ ها و اظهارنظرها، استقلال‏ کشور و آزادی‏ مردم‏ وتأمین‏ مصالح‏ آنها را مد نظر داشته‏ باشند.انشالله

نظر شما