شناسهٔ خبر: 66869423 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه فرهیختگان | لینک خبر

ریکاوری امیدواری در استقلال؛

حسینی: شک نکنید، قهرمان می‌شویم

تیم فوتبال استقلال در حالی فردا از هفته بیست‌و‌نهم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف گل‌گهر می‌رود که حالا دیگر سرنوشت و فرمان قهرمانی دست آبی‌ها نیست و این پرسپولیس است که کل تیم‌های لیگ برتر را پشت سر خود می‌بیند.

صاحب‌خبر -
حسینی: شک نکنید، قهرمان می‌شویم

در واقع حالا این پرسپولیسی‌ها هستند که با لغزش احتمالی خود در دو هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر این شانس را به استقلال می‌دهند که دوباره به صدر جدول رده‌بندی بازگشته و عنوان قهرمانی را از آن خود کند. این در حالی است استقلالی‌هایی که بعد از بازی با نساجی کار را تا حدودی تمام شده دانسته و با اظهارات توام با ناامیدی رختکن را ترک می‌کردند، این پیام را برای هواداران صادر می‌کردند که با این وضعیت دیگر نباید منتظر کسب عنوان قهرمانی باشند. با این حال بعد از حدود 2 روز از سپری شدن از دیدار با نساجی، حالا استقلالی‌ها به خود آمده و با تجدید قوای از دسته رفته و بازیابی روحی و روانی، کمی تا حدودی دوباره به روزهای خوش آینده امیدوار شده‌اند. 
حال اینکه حسینی دروازه‌بان استقلالی‌ها که حالا به لطف او و ارکان فاز دفاعی آبی‌ها، این تیم با 15 گل خورده بهترین خط دفاعی لیگ برتر را در اختیار دارد در صحبت‌هایی کوتاه با خبرنگار «فرهیختگان» درخصوص ادامه رقابت‌های لیگ برتر در دو هفته پایانی این رقابت‌ها اظهار داشت: «ان‌شاءالله به امید خدا استقلال قهرمان این رقابت‌ها می‌شود؛ شک نکنید!»

 

نظر شما