شناسهٔ خبر: 66869082 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

ورونا 2-2 اینتر: پایان معمولی فصل درخشان

اینتر در بازی هفته پایانی سری A مقابل ورونا به تساوی 2-2 رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، در هفته پایانی رقابت‌های سری A اینتر امشب در بازی خارج از خانه به مصاف هلاس ورونا رفت که مقابل تیم رده سیزدهمی به تساوی 2-2 رسید.

اینتر که هفته گذشته جشن قهرمانی در سری A را برگزار کرده بود با انرژی زیاد این بازی را آغاز کرد و در دقایق ابتدایی اگرچه موقعیتی جدی ترتیب نداد اما تیم برتر زمین بود.

2026919

مارکو آرناتوویچ در دقیقه 10 موفق شد با سماجت توپ را از مدافع حریف بگیرد و با وجود مزاحمت این بازیکن در موقعیت تک به تک با ضربه پای راست دروازه سیمونه پیرلی را باز کرد.

ورونا پس از گل اینتر تیم متفاوتی نشان داد و حملات بهتری را پیش برد تا اینکه خیلی زود در دقیقه 16 گل تساوی را به ثمر رساند. روی ضدحمله سریع پاس سوزلوف در محوطه جریمه به تیانی نوزلین رسید که او با ضربه پای چپ گل تساوی را به ثمر رساند.

2026918

اینتر نزدیک بود خیلی زود به گل دوم برسد اما واکنش دیدنی پیرلی مانع از ورود ضربه مارکوس تورام به درون دروازه شد و او توپ را از نزدیک تیرک به بیرون هدایت کرد.

بازی سرعت خوبی داشت اما توپ بیشتر در اواسط نیمه اول در میانه میدان دنبال می‌شد. دو تیم پایاپای بازی را سپری می‌کردند تا اینکه در دقیقه 37 نوبت گل دوم ورونا رسید.

روی اشتباه نیکولو بارلا، خط دفاعی اینتر غافلگیر شد و توماس سوزلوف موفق شد پاس کاتبک نوزلین را ابتدا کنترل کرد و سپس با ضربه زمینی پای چپ دروازه حریفش را باز کند.

2026917

اینتر بازنده نیمه اول را به پایان نرساند و حملات آن‌ها پس از گل دوم ورونا ادامه یافت تا در دقیقه 45+1 گل زدند.

داویده فراتسی که به سمت محوطه جریمه حرکت می‌کرد ارسال بارلا را با کنترل سینه به سمت آرناتوویچ فرستاد تا این مهاجم با ضربه پای راست دروازه را باز کند.

2026916

بازی در نیمه دوم تقریبا به سود اینتر بود چراکه شاگردان سیمونه اینزاگی تلاش می‌کردند آخرین بازی فصل را با بهترین نتیجه پشت سر بگذارند و به تساوی مقابل تیم رده سیزدهمی راضی نبودند.

پس از ورود الکسیس سانچز و خوان کوادرادو به ترکیب اینتر، حملات آن‌ها با سرعت بیشتری دنبال شد. پریلی در دقیقه 59 دوبار دروازه ورونا را نجات داد. او ابتدا ضربه والی سانچز را مهار کرد و سپس ضربه ریباند را از فراتسی گرفت.

اینتر که فشار روی دروازه ورونا را برای رسیدن به گل سوم افزایش داده بود در دقیقه 70 با شوت خطرناک هاکان چالهان اوغلو شانس زیادی داشت اما واکنش دیدنی پیرلی یکبار دیگر دروازه تیم میزبان را نجات داد.

2026915

سوزلوف در خط حمله ورونا تکاپوی زیادی داشت تا نتیجه بازی را به نفع تیمش تغییر بدهد اما قبل از اینکه ضربه‌‌اش‌ به سمت دروازه اینتر برسد، مدافعان مانع از خطرسازی او می‌شدند.

در دقیقه 85 ضربه فراتسی در شلوغی محوطه جریمه در آستانه ورود به دروازه قرار داشت که روبن ویناگر در آخرین لحظه ممکن توپ را دور کرد و دروازه ورونا را نجات داد.

اینتر تا حد ممکن برای تغییر نتیجه بازی تلاش کرد اما در نهایت این بازی با تساوی 2-2 به پایان رسید تا شاگردان اینزاگی فصل را با 94 امتیاز با پایان برسانند.

نظر شما