شناسهٔ خبر: 66868445 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تقریب | لینک خبر

دبیر ستاد انتخابات رادیو منصوب شد

با حکم معاون صدا، رضا کوچک‌زاده تهمتن به عنوان دبیر ستاد انتخابات رادیو منصوب شد.

صاحب‌خبر - به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب، بعد از انتخاب صائب به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی صدا و سیما، مدیر شبکه تهران به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی معاونت سیما و انتخاب مسئول ستاد انتخاباتی صداوسیمای استان‌ها، علی بخشی‌زاده معاون صدا  در حکمی رضا کوچک‌زاده تهمتن را به عنوان دبیر ستاد انتخابات معاونت صدا منصوب کرد.

در این حکم آمده است: با توجه به سوابق و تجارب ارزشمند جناب‌عالی، به موجب این حکم به عنوان «دبیر ستاد انتخابات معاونت صدا» در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری منصوب می‌شوید.

ارتباط مستمر با ستاد انتخابات رسانه ملی و ابلاغ مصوبات به شبکه های رادیویی، هماهنگی و ارتباط با نمایندگان انتخابات شبکه های رادیویی از طریق برگزاری جلسات مستمر برای اعتلا بخشی به نقش معاونت صدا در زمینه‌سازی هنرمندانه برای انتخابات پرشور و برنامه‌ریزی مناسب برای ضبط برنامه‌های قانونی نامزدها در رادیو از مهمترین وظایف محوله است.

بهره‌گیری بهینه از همه ظرفیت‌های رادیو با جمع‌آوری طرح‌های انتخاباتی شبکه‌ها و برنامه‌ریزی مناسب برای تولید برنامه‌های متنوع و خلاقانه رادیویی با هدف افزایش آگاهی‌های عمومی، زمینه‌سازی شکل‌گیری حضور حداکثری مردم در انتخابات، ارزیابی و نظارت مستمر برنامه‌های انتخاباتی شبکه‌های رادیویی در چارچوب سیاست‌های مصوب از دیگر مأموریت‌های جنابعالی است.

توفیق شما را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و انجام وظایف محوله از خداوند قادر متعال مسئلت می‌نمایم.»

انتهای پیام/

نظر شما