شناسهٔ خبر: 66867054 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گیمفا | لینک خبر

همکاری پلی استیشن و استودیوی Shadowfall در ساخت یک بازی نقش‌آفرینی

صاحب‌خبر -

پلی استیشن با همکاری یکی از استودیوهای شریک خود به نام Shadowfall که در استانبول مستقر است، روی ساخت یک بازی نقش‌آفرینی به نام Project Daeron کار می‌کند که ظاهراً به عنوان محبوب Skyrim شباهت دارد.

سونی از یک شبکه تثبیت شده از استودیوهای شریک با سابقه در توسعه بازی‌های موفق برخوردار می‌باشد که موفقیت‌های اخیر مانند Stellar Blade از این شبکه توسعه‌دهندگان به دست آمده است.

اخیراً مشخص شده که پلی استیشن با استودیوی ترکیه‌ای Shadowfall در ساخت یک اثر نقش‌آفرینی همکاری می‌کند. سونی هرگز به دنیای بازی‌های RPG مشابه Skyrim وارد نشده است، بنابراین Project Daeron می‌تواند گام مهمی برای آن‌ها در این سبک باشد.

همکاری پلی استیشن و استودیوی Shadowfall در ساخت یک بازی نقش‌آفرینی

ظاهراً این بازی یک اثر کواپ محور خواهد بود که از اسطوره‌های ترکیه الهام گرفته و از یک سیستم مبارزه ترکیبی سریع و یک سیستم منحصربه‌فرد ساخت و ساز (Crafting) مبتنی بر Rune برخوردار است.

سیستم مبارزه ترکیبی به بازیکنان این امکان را می‌دهد که از توانایی‌های مبارزات تن به تن و جادویی به طور همزمان و جداگانه استفاده کنند. علاوه بر این، سیستم ساخت و ساز منحصر به فرد بازیکنان را قادر می‌سازد تا انواع طلسم‌ها را برای افزایش زرادخانه خود بسازند.

استفاده از اساطیر ترکی نیز قابل توجه به نظر می‌رسد، چراکه صنعت بازی در سال‌های اخیر بیشتر بر روی اساطیر یونان و اسکاندیناوی تمرکز کرده است. گفته می‌شود Project Daeron گیم‌پلی منحصر به فردی را ارائه می‌دهد که از روایت معمول و رایج قهرمان محور دور می‌شود. در عوض به نظر می‌رسد که این پروژه یک شخصیت شرور را به عنوان قهرمان داستان نشان می‌دهد.

طبق توضیحات استودیوی Shadowfall، این بازی مملو از موارد غیرمنتظره خواهد بود که شامل برخورد با Shamanها و حتی خدایان می‌شود که احتمالاً جزو باس فایت‌ها خواهند بود. از آنجایی که این پروژه در مراحل اولیه توسعه قرار دارد، انتظار نمی‌رود که به‌ این زودی‌ها معرفی شود. با این حال ممکن است در آینده و در یکی از رویدادهای مربوط به شرکای پلی استیشن شاهد معرفی این بازی باشیم.

ViboroFarzam.4tmlul-bookویچ کینگ انگمارAMIR 007broken from the insideMamadAmsc

نظر شما