شناسهٔ خبر: 66864723 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل حج و زیارت استان سمنان :

حجاج استان سمنان در سلامت کامل و وضعیت مطلوبی به‌سر می‌برند

مکه مکرمه- مدیرکل حج و زیارت استان سمنان گفت: همه زائران استان در سلامت کامل و وضعیت مطلوبی به‌سر می‌برند و مراسم معنوی حج برای آن‌ها در حال برگزاری است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، قدرت الله چتری بعدازظهر یک‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران استان سمنان از مکه مکرمه در بستر فضای مجازی، ضمن بیان اینکه همه زائران استان در سلامت کامل و در وضعیت بسیار مطلوبی به سر می‌برند، تاکید کرد: طبق برنامه اعزام تمام کاروان‌های استان سمنان در حال انجام است و مشکلی از این بابت خوشبختانه دیده نمی‌شود.

وی با بیان اینکه همه زائران استان سمنان در وضعیت خوبی به سر برده و اعمال خود را انجام می‌دهند، افزود: زائران استان سمنان بعد از پنج روز در مدینه منوره و زیارت مرقد مطهر رسول الله (ص) و ائمه بقیع، راهی سرزمین وحی شده‌اند و همه مقدمات برای حضور زائران در مدینه و سرزمین وحی آماده و خادمان چشم انتظار حضور دیگر کاروان‌ها هم هستند.

مدیرکل حج و زیارت استان سمنان ادامه داد: همه اقدامات طبق برنامه‌ریزی برای زائران استان سمنان در دستور کار قرار دارد.

چتری با بیان اینکه مدیران و خادمان کاروان‌های زیارتی همچنین تمام تلاش خود را صورت داده تا برنامه‌های اسکان، خورد و خوراک، برنامه‌های زیارتی و فرهنگی کاروان‌ها مورد رضایت زائران واقع شود، تاکید کرد: طبق برنامه‌ریزی سازمان حج و زیارت زائران بعد از محرم شدن در مسجد شجره با قطار برقی عازم مکه مکرمه می‌شوند و این در وقت زائران هم صرفه‌جویی خوبی می‌کند.

وی با بیان اینکه به مناسبت شهادت شهید رئیسی و خادمان ملت در حادثه سقوط بالگرد، مراسم معنوی خوبی با حضور زائران استان سمنان برگزار شد، تاکید کرد: نماینده ولی فقیه در استان سمنان نیز با حضور در جمع حجاج شهرستان دامغان در مراسمی که برای گرامی داشت مقام شهدای خدمت برگزار شده بود، حضور یافت.

مدیرکل حج و زیارت استان سمنان گفت: از دیگر شهرهای زیارتی هم خبر می‌رسد که در عتبات عالیات هم زائران استان سمنان مراسم خوبی را برای شهیدان خدمت برگزار کرده‌اند.

چتری ادامه داد: مراسم بسیار خوبی با حضور زائران استان سمنان در بین الحرمین برای گرامی داشت یاد شهید رئیسی، شهید امیر عبدالهیان، شهید آل هاشم و دیگر شهدای خدمت، برگزار شده است.

نظر شما