شناسهٔ خبر: 66864470 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

بازار جدید آهن‌فروشان در اردبیل احداث می‌شود + فیلم

عملیات اجرایی بازار جدید آهن‌فروشان در اردبیل آغاز شد تا شاغلان این حوزه به خارج از محدوده شهر منتقل شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، عصر یکشنبه در مراسم آغاز عملیات اجرایی بازار بزرگ آهن‌فروشان در سه راهی کورائیم اردبیل، شهردار اردبیل اظهار داشت: این پروژه به همت مدیریت شهری و حمایت شورای شهر در محدوده سه راهی کورائیم و توسط بخش خصوصی اجرایی و عملیاتی شده و فعالان این عرصه و شاغلان این حرف به نقطه جدید بازار آهن‌فروشان منتقل می‌شوند.

محمود صفری تصریح کرد: بازار جدید آهن‌‌فروشان به همت مجموعه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی اجرایی شده و شهرداری سهم 28 درصدی خود را در این پروژه حفظ کرده و تلاش ما بر این است تا با انتقال اصناف آهن فروش به این نقطه از شهر، به کاهش بار ترافیکی در محدوده بازار فعلی کمک کنیم.

وی گفت: ساکنان منطقه از آلودگی صوتی و بصری بازار آهن‌فروشان گلایه می‌کردند که با انتقال فعالان این عرصه به بازار جدید در 2 سال آینده، امیدواریم جلب رضایت بیشتر مردم فراهم آید.

شهردار اردبیل افزود: بازار جدید آهن‌فروشان در 31 هکتار زمین با زیربنای 78 هزار متر مربع اجرا می‌شود تا همه فعالان، صنوف آهن‌فروشان و صنایع وابسته در این نقطه مستقر شده و امکان ارائه خدمات برای شهروندان فراهم آید.

صفری در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: شهرداری تلاش می‌کند تا در قالب آیین‌نامه ساماندهی مشاغل و اصناف مزاحم شهری سایر صنوف را نیز به خارج از محدوده شهر منتقل کند که در این راستا احداث شهرک‌های جدید مشاغل مزاحم در دستور کار قرار گرفته و امیدواریم شرایط مناسبی را در این بخش شاهد باشیم.

وی اضافه کرد: در این مجموعه امکاناتی نظیر جایگاه سوخت، بانک، خودپرداز، توقف‌گاه خودروهای سبک و سنگین، پاسگاه انتظامی، ایستگاه آتش‌نشانی، فضای استراحت رانندگان، سرویس‌های بهداشتی، مجموعه خدمات تجاری و سرویس‌‌دهی متعدد به همراه فروشگاه‌های عرضه‌‌کننده مواد خوراکی پیش‌بینی شده تا امکان بهره‌برداری از این فضا فراهم آید.

شهردار اردبیل بیان کرد: برای احداث این مجموعه تلاش می‌کنیم تا زمینه مشارکت بیشتر با بخش خصوصی فراهم آمده و در کمتر از سه سال بتوانیم بهره‌برداری از این مجموعه را انجام دهیم.

.

انتهای پیام/131/.

نظر شما