شناسهٔ خبر: 66860463 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون اوقاف و امور خیریه استان زنجان:

ثبت نام مرحله شهرستانی مسابقات قرآن کریم در زنجان آغاز شد

زنجان- معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه زنجان گفت: ثبت نام مرحله شهرستانی چهل و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف و امور خیریه آغاز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام موسی موسوی گفت: علاقه مندان تا ۱۹ خردادماه امسال فرصت دارند با مراجعه به سایت my.oghaf.ir در این دوره از مسابقات شرکت کنند.

موسوی اضافه کرد: بنا بر اعلام مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف امکان تمدید مهلت ثبت نام مقدور نیست به همین دلیل از کلیه علاقه مندان درخواست داریم در اولین فرصت ثبت نام کنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان ادامه داد: امسال رده سنی ۱۲ تا ۱۸ سال هم می‌توانند فقط در رشته‌های قرائت، تحقیق و حفظ کل در مراحل شهرستانی، استانی و سراسری شرکت کنند ولی در رده سنی بالاتر از ۱۸ سال، امکان شرکت در همه رشته‌ها را دارند.

موسوی اظهار کرد: علاقه‌مندان در بخش آوایی انفرادی؛ در رشته حفظ (۵، ۱۰، ۲۰ و ۳۰ جزء) قرآن کریم، قرائت، ترتیل، اذان و دعاخوانی و در بخش گروهی، در رشته‌های مدیحه سرایی و همخوانی قرآن کریم رقابت خواهند کرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان افزود: در بخش معارفی عمومی، شرکت کنندگان در رشته‌های ترجمه سوره‌های لقمان، حجرات و حشر که صرفاً در مرحله شهرستانی است و در بخش معارفی تخصصی در رشته‌های معارف قرآن کریم، معارف نهج البلاغه و معارف صحیفه سجادیه با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

موسوی با بیان اینکه سال گذشته رشد صدرصدی در ثبت نامی ها داشتیم، گفت: همه هزینه ها و جوایز مسابقات قرآنی از محل نیات خیر واقفان و از محل درآمدهای موقوفات تامین و پرداخت می شود و اوقاف این مسابقات را هر ساله در شهرستان های مختلف برگزار می کند.

نظر شما