شناسهٔ خبر: 66859466 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

در دانشگاه شهیدبهشتی مطرح کرد؛

ماجرای تذکر جدی شهید رئیسی به وزیر علوم

وزیر علوم تحقیقات و فناوری در مراسم بزرگداشت رئیس‌جمهور شهید در دانشگاه شهید بهشتی درباره ماجرای تذکر جدی شهید رئیسی به وی توضیحاتی ارائه کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگارمهر، محمدعلی زلفی‌گل در مراسم بزرگداشت رئیس‌جمهور شهید در دانشگاه شهید بهشتی گفت: شهید رئیسی سید جلیل‌القدری که مرد خدا بود، به‌معنای واقعی حرف و عمل این مرد با هم یکی بود.

وی ادامه داد: انسانی که رفتارهای وی انصافاً خدایی بود، بارها در جلسات دولت من می‌دیدم که در مدیریت کردن و هدایت جلسه ، تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری ، چیزی جز منافع ملی و منافع مردم لحاظ نمی‌کرد.

وزیرعلوم ادامه داد: یک‌بار من برای یک تصمیم‌گیری در هیات دولت خدمت ایشان رسیدم و کنار گوششان گفتم، حاج‌آقا اگر حمایت کنید این تصمیم گرفته شود هم به نفع جناب‌عالی هست هم به نفع دولت.

وی ادامه داد: شهید رئیسی یک نگاهی به من کردند و گفتند دیگر از این حرف‌ها نزنی ها، گفتم حاج‌آقا چرا؟ فرمودند که ما هیچ موقع برای خودمان و دولت تصمیم نمی‌گیریم، منافع مردم و منافع ملی برای ما مهم است و منافع خودمان اصلاً برایم مهم نیست و درس بزرگی به ما دادند که وقتی شما مسئولیت اجرایی دارید جز منافع ملی و منافع مردم نبایستی به چیزهای دیگر توجه کنید.

نظر شما