شناسهٔ خبر: 66858342 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری خبر داد؛

پیش‌بینی رشد ابر و رگبار باران در چهارمحال و بختیاری

شهرکرد-مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: در ساعات بعدازظهر امروز در ارتفاعات شمالی استان به ویژه شهرستان‌های کوهرنگ و بن شاهد افزایش ابر و رگبارهای موقت بهاری توام با رعد و برق هستیم.

صاحب‌خبر -

مهران چراغپور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: برای امروز در ساعات صبح در بیشتر نقاط استان آسمانی صاف را نظاره‌گر خواهیم بود و در ساعات بعدازظهر گاهی مواقع شاهد رشد ابر و وزش باد هستیم.

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری افزود: افزایش ابر در برخی از نقاط استان به‌ویژه در ارتفاعات شمالی و بیشتر در شهرستان‌های کوهرنگ و بن همراه با رگبارهای موقت بهاری توأم با رعد و برق می‌باشد.

وی ادامه داد: وزش باد نسبتاً شدید در سطح منطقه پیش‌بینی شده که منجر به وقوع پدیده گرد و غبار در برخی نقاط استان شود که انتظار می‌رود رقیق و ضعیف باشد.

چراغپور عنوان کرد: برای فردا پدیده جوی قابل ملاحظه‌ای را انتظار نداریم و دمای هوا هم تا اواسط هفته خصوصاً در طول روز روندی افزایشی خواهد داشت.

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: طی ساعات گذشته در خنک‌ترین ساعات برای اردل کمینه دمای ۱۴، ایلبگی ۱۰، بازفت ۱۱، بروجن ۷، بلداجی ۴، دوآب صمصامی ۱۱، سامان ۱۳، سورشجان ۵، شلمزار ۷، شهرکرد ۴، فارسان ۸، فرخشهر ۷، کوهرنگ ۷، لردگان ۱۱، لیرابی ۱۲ و مالخلیفه ۱۲ درجه سانتی‌گراد به ثبت رسیده است و بنابراین طی ساعات گذشته خنک‌ترین نقطه استان شهرکرد و بلداجی هستند.

وی خاطرنشان کرد: دیروز بعدازظهر بیشینه دمای شهرکرد به ۲۷ درجه سانتی‌گراد رسید و این در حالی است که گرم‌ترین نقطه استان شلمزار با بیشینه دمای ۳۴ درجه سانتی‌گراد ثبت شد.

نظر شما