شناسهٔ خبر: 66858311 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری بیان کرد؛

نقش ورزش در ارتقای سطح سلامت افراد جامعه

شهرکرد- مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: خوشبختانه طی سالیان گذشته در استان توجه ویژه‌ای به حوزه ورزش صورت گرفته که این امر می‌تواند موجب ارتقای سطح سلامتی افراد جامعه شود.

صاحب‌خبر -

محمود سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به ایجاد دو سالن ورزشی در بخش ناغان توسط خیرین، اظهار کرد: خوشبختانه طی سال‌های گذشته خیرین در چهارمحال و بختیاری به حوزه ورزش ورود پیدا کرده‌اند.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری با اشاره به تلاش‌های اداره‌کل نوسازی مدارس استان در ایجاد زیرساخت‌های ورزشی، افزود: بخشی از حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی برعهده اداره‌کل ورزش و جوانان است که خوشبختانه در این حوزه تاکنون اقدامات مؤثری در استان شکل گرفته است.

وی ادامه داد: با اختصاص اعتبارات مناسب در حوزه ورزش‌های همگانی و سلامت‌محور تلاش‌هایی در تمامی شهرها و روستاهای چهارمحال و بختیاری جهت افزایش این نوع فعالیت‌های ورزشی در حال انجام است و این پیگیری‌ها تداوم خواهند داشت.

سلیمی با اشاره به اهمیت حرکت جامعه به سمت شادابی و نشاط به واسطه گسترش فعالیت‌های ورزشی، عنوان کرد: خوشبختانه طی سالیان گذشته در چهارمحال و بختیاری توجه ویژه‌ای به حوزه ورزش صورت گرفته که این امر می‌تواند موجب ارتقا سطح سلامتی افراد جامعه شود.

نظر شما