شناسهٔ خبر: 66856549 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تقریب | لینک خبر

ماموستا ملارشید ثنایی در گفت وگو با تقریب:

شهید آیت الله رئیسی در راه خدمت خستگی را نمی شناخت

امام جمعه اهل سنت شهرستان سرپل ذهاب گفت: شهید آیت الله رئیسی در راه خدمت به مردم خستگی ناپذیر بود و در این راه به مقام والای شهادت رسید.

صاحب‌خبر -
ماموستا ملارشید ثنایی در گفت وگو با خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب ضمن تسلیت شهادت آیت الله رئیسی و دیگر همراهانش در مسیر خدمت به ملت ایران، در سخنانی اظهار داشت: آیت الله رئیسی در راه خدمت به مردم خستگی ناپذیر بود و در این راه به مقام والای شهادت رسید.
 
امام جمعه اهل سنت شهرستان سرپل ذهاب با بیان اینکه شهادت پاداش بهترین بندگان خداوند است، گفت: شهادت پاداشی است که هر کسی لیاقت و شایستگی آنرا پیدا نخواهد کرد و اگر کسی به این مقام والا می رسد قطعا در ایمان و اخلاص درجه بسیار بالایی داشته و نزد خداوند عزیز بوده است.
 
این عالم اهل سنت تصریح کرد: اگر چه از دست دادن رئیس جمهور و همراهانش برای کشور یک ضایعه سنگین است اما قطعا امورات جاری کشور بر روی زمین نخواهد ماند و برنامه های دولت سیزدهم با قدرت ادامه پیدا می کند و امیدواریم خداوند این شهدا را به نعمتی بزرگ برای ملت ایران تبدیل نماید.
 
امام جمعه اهل سنت شهرستان سرپل ذهاب گفت: به نمایندگی از جامعه اهل سنت شهرستان سرپل ذهاب شهادت آیت الله رئیسی و همراهان ایشان را به مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران و خانواده های این عزیزان تبریک و تسلیت عرض می کنم و امیدواریم شفاعت شهدا شامل حال همه ما بشود.
 
انتهای پیام/

نظر شما