شناسهٔ خبر: 66855009 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آران | لینک خبر

معاون وزیر کشور روسیه: ایران برای ما الگوی استقامت است

معاون وزیر کشور روسیه گفت: جمهوری اسلامی ایران که سال‌ها تحت تحریم بوده و به تنهایی نه تنها در برابر آمریکا بلکه کل کشورهای غربی مقاومت و پایداری داشته است، امروز برای ما الگوی استقامت است.

صاحب‌خبر -
به گزارش آران نیوز به نقل از ایرنا ، ایگور زوبوف پس از امضای دفتر یادبود شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان وی در سانحه هوایی در سالن تشریفات سفارت ایران در مسکو افزود: ایستادگی و استقامت در برابر غرب، امروز به یکی از مشترکات ایران و روسیه تبدیل شده است.
روسیه و ایران در دنیای جدید در کنار یکدیگر هستند
معاون وزیر کشور روسیه با اشاره به دوران گذر جهان از نظام تک قطبی به چندجانبه‌گرایی خاطرنشان کرد: در دنیای جدیدی که در حال پیدایش است و حتما شکل خواهد گرفت، روسیه و ایران در کنار یکدیگر خواهند بود.
وی گفت: ما ارزش های مشترک زیادی داریم، درک مشترکی از آینده خود داریم و نهایتاً‌ اینکه دشمنان مشترکی داریم.
زوبوف ادامه داد: وقتی که در مورد روابط بین ایران و روسیه صحبت می کنیم، به همکاری قابل توجه در زمینه اقتصادی و نظامی اشاره می کنیم.

"رئیسی" در خور احترام است
معاون وزیر کشور روسیه با اشاره به برخی‌ ویژگی های شخصیتی و عملکردی آیت الله شهید سید ابراهیم رئیسی گفت: پایبندی و استواری "رئیسی" بر عقیده خویش قابل احترام است.
زوبوف افزود:‌ ابراهیم رئیسی در جریان زندگی به اصطلاح « زین را ترک نکرد» یعنی اعتقادات خود را تغییر نداد؛ او بدون توجه به موقعیت، او «همان بود که بود» و همین امر قابل احترام است.

 

نظر شما