شناسهٔ خبر: 66850317 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

رقص ترامپ در مقابل حامیانش در نیویورک

صاحب‌خبر -
رقص ترامپ در مقابل حامیانش در نیویورک
خبرگزاری آریا-دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در یک صحنه غیرمعمول در جریان تور انتخاباتی خود در شهر نیویورک در حال رقصیدن در میان هواداران حامیانش ظاهر شد که موجی از تمسخر و اظهار نظر در شبکه های اجتماعی را برانگیخت.

به گزارش سرویس بین‌الملل آریا؛بر اساس ویدئوهایی که به طور گسترده در شبکه های اجتماعی پخش شد، ترامپ در میان جمعیتی از هواداران که در حمایت از او شعار سر می دادند، در حال تاب خوردن و خنده ظاهر شد.

در حالی که ممکن است این عکس‌ها بخشی از یک استراتژی جلب توجه در نظر گرفته شود، پاسخ‌ها به آن‌ها بین طرفداران و مخالفان متنوع بود.

اگرچه این رویداد برای ترامپ که به سبک عجیب و غیر متعارفش مشهور است غیرمعمول نیست، اما باعث بحث شدید در شبکه های اجتماعی شد.

وقتی صحبت از مواضع دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا می شود، جنجال و تمسخر زیادی را در میان مردم، چه در عرصه سیاسی و چه از طریق شبکه های اجتماعی به راه می اندازد.

از جمله این موقعیت های خنده دار و شرم آور، لحظه ای بود که او در حین سخنرانی در مورد تور آسیایی خود برای نوشیدن آب، 10 دقیقه پس از شروع سخنرانی بعدی خود در کاخ سفید توقف کرد.

و همچنین لحظات دیگر، مانند وضعیت او با رئیس جمهور فنلاند، سائولی نینیستو، جایی که ترامپ وقتی از همتای فنلاندی خود خواست که یک خبرنگار دیگر را برای پرسیدن سؤال احضار کند، گیج شد و سپس ترامپ وقتی فکر کرد که نینیستو همان خبرنگار را احضار کرده است، اتفاقی که افتاده را مسخره کرد.

و همچنین صحنه او با شینزو آبه نخست وزیر ژاپن در سفرش به ژاپن، جایی که ترامپ و نخست وزیر ژاپن شینزو آبه شروع به پرتاب خرده نان به سمت ماهی های جمع شده در باتلاق کرده بودند، اما به نظر می رسید رئیس جمهور آمریکا صبر خود را از دست داده بود ؛یکباره کیسه غذا جلوی آبه را خالی کرد. 

این مواضع جنبه‌هایی از شخصیت ترامپ را نشان می‌دهد که با لحظات غیرمنتظره و اقدامات منحصربه‌فرد مشخص می‌شود که توجه عموم را به خود جلب می‌کند و بحث‌هایی را ، چه در میان حامیان و چه مخالفان او جرقه می‌زند.

نظر شما