شناسهٔ خبر: 66849846 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

کلوب| نه آقای نکونام! این رسمش نیست...

استقلالی ها ناراحت از نتیجه ای که در قائم شهر به دست آمد و صدر جدول را از دست دادند. اما بدتر از آن حرف های نکونام بود.

صاحب‌خبر -

جواد نکونام پس از هفته های متوالی صدرنشینی در کنفرانس پس از بازی از همه چیز صحبت کرد و یادش رفت که هنوز دو هفته باقیمانده و هواداران تیمش هنوز از تیم شان قهرمانی می خواهند.

نکونام انگار فراموش کرد که جدا از تمام اتفاقاتی که باعث شد تیمش در هفته بیست و هشتم صدرنشینی را از دست بدهد باید همچنان در دو هفته پایانی بجنگد و امتیاز از دست ندهد و باز به اما و اگرها دل خوش کند شاید اتفاق دیگری که خوشایند خود و تیمش باشد رخ بدهد و این طور زود ناامید نشود.

هواداران آبی از جواد نکونام و تیمشان هر چقدر هم ناراحت باشند و اتفاقات شب گذشته را نتوانند فراموش کنند اما این طور صحبت کردن و ناامید شدن از قهرمانی بدتر است. وقتی بازیکنان حرف از جبران در دو هفته پایانی نزدند و همه به یک شکلی ناامید از باز پس گرفتن صدر استادیوم را ترک کردند خواه ناخواه یک ناامیدی هم به کالبد هواداران منتقل کردند.

نه آقای نکونام این رسمش نیست، وقتی تیمتان بیش از یک نیم فصل صدرنشین بود، صدرنشینی و استشمام بوی قهرمانی خوب بود اما حالا که سر بزنگاه و در بد زمانی صدر را از دست دادید دیگر تلاشی برای بازپس گیری آن نمی کنید (لااقل در زبان و کلام و صحبت ها) این نشانی از یک سرمربی پرتلاش و با روحیه و امیدوار نمی دهد.

محمود فخرالحاج| باشگاه خبرنگاران آزاد

نظر شما