شناسهٔ خبر: 66849796 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فرارو | لینک خبر

تیم فوتبال العین امارات فاتح لیگ قهرمان آسیا شد

خبرگزاری مهر

تیم فوتبال العین امارات با برتری پرگل برابر یوکوهاما مارینوس ژاپن عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا را از آن خود کرد.

صاحب‌خبر -

در دیدار برگشت مرحله نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان فوتبال آسیا، شامگاه شنبه از ساعت ۱۹:۳۰ تیم‌های فوتبال العین امارات و یوکوهاما مارینوس ژاپن در کشور امارات به مصاف هم رفتند که این مسابقه در نهایت با نتیجه ۵ بر یک به سود العین به پایان رسید.

در این دیدار شاگردان هرنان کرسپو خیلی زود و در دقیقه ۸ به وسیله «سوفیان رحیمی» به گل اول رسیدند و در دقیقه ۳۳ هم «کاکو» از روی نقطه پنالتی گل دوم العین را به ثمر رساند.

شاگردان هری کیول در تیم یوکوهاما توانستند در دقیقه ۴۰ یکی از گل‌های خورده را جبران کنند، اما اخراج بازیکن این تیم در دهمین دقیقه از وقت‌های اضافه نیمه اول کار را برای این تیم ژاپنی سخت کرد.

در نیمه دوم هم این سوفیان رحیمی بود که در دقیقه ۶۷ سومین گل العین را به ثمر رساند و در دقیقه ۲+۹۰ و ۶+۹۰ هم «لابا» گل‌های چهارم و پنجم را به ثمر رساند. تا این دیدار با نتیجه ۵ بر یک به پایان برسد.

دیدار رفت این ۲ تیم در ژاپن برگزار شده بود که یوکوهاما موفق شد با نتیجه ۲ بر یک از سد العین عبور کند. به این ترتیب در مجموع ۲ دیدار رفت و برگشت، العین با برتری ۶ بر ۳ به برتری رسید عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا را از آن خود کرد تا آخرین تیمی باشد که فاتح این بازی‌ها شده است. از فصل آینده قرار است رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در فرمتی جدید و با عنوان لیگ نخبگان آسیا برگزار شود.

العین در دیدار نیمه نهایی هم موفق شده بود در عین شایستگی تیم مدعی و قدرتمند الهلال عربستان را از پیش رو بردارد.

نظر شما