شناسهٔ خبر: 66848845 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

پیام جدید سخنگوی قسام؛

اسارت نظامیان صهیونیست به دست رزمندگان مقاومت در غزه

سخنگوی گردان‌های قسام، شاخه نظامی جنبش حماس اعلام کرد که رزمندگان قسام در یک عملیات کمین پیچیده توانستند چند نظامی اسرائیلی را کشته یا زخمی کرده و یا اسیر کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، «ابوعبیده» سخنگوی القسام سخنگوی جنبش حماس با اشاره به عملیات کمین پیچیده امروز (عصر شنبه) مقاومت ضد نظامیان اشغالگر از تلفات نظامیان دشمن صهیونیستی و اسارت شماری از صهیونیست‌ها در نوار غزه خبر داد.

شبکه خبری الجزیره بامداد یکشنبه به نقل از ابوعبیده، سخنگوی گردان‌های شهید عزالدین قسام، شاخه نظامی حماس طی پیامی صوتی اعلام کرد که عصر امروز شنبه در شمال نوار غزه توانستند در یک عملیات کمین پیچیده چند نظامی اسرائیلی را کشته و یا زخمی کرده و یا اسیر کنند.

رزمندگان مقاومت عصر امروز شنبه در شمال نوار غزه توانستند در یک عملیات کمین پیچیده چند نظامی اسرائیلی را کشته یا زخمی کرده و یا اسیر کنند.

سخنگوی قسام تاکید کرد که دشمن به سیاست کور و پوچ در انتقام و تخریب ادامه می‌دهد.

ابوعبیده اضافه کرد که دشمن صهیونیستی از شکست به شکستی دیگر در حال حرکت است.

در همین ارتباط، گردان‌های قسام با انتشار ویدئویی اعلام کرد که مجاهدان این گردان‌ها عصر امروز شنبه نیروهای صهیونیستی را به سمت یک تله در یک تونل در اردوگاه جبالیا کشانده و ضمن درگیر شدن با آن‌ها از نقطه صفر، همه آنها را به قتل رسانده و زخمی کرده وآن‌ها را به اسارت گرفته‌اند.

سخنگوی قسام اعلام کرد که به زودی جزئیات این عملیات کمین را اعلام خواهند کرد.

نظر شما