شناسهٔ خبر: 66848813 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

یک رکورد خاص در دسترس محرم نویدکیا!

مس‌رفسنجان در صورت پیروزی در دوبازی آینده رکورد بهترین نیم فصل لیگ برتری خود را خواهد شکست.

صاحب‌خبر -

به گزارش ورزش سه، مس رفسنجان در صورت کسب 6 امتیاز باقی‌مانده در دو هفته پایانی لیگ برتر می‌تواند رکورد فوق‌العاده‌ای را ثبت کند و محرم نویدکیا بیشترین امتیاز این تیم در طول یک نیم فصل را به دست آورد.

مس رفسنجان با هدایت محرم نویدکیا در صورت کسب 6 امتیاز از دو بازی آینده با کسب 26 امتیاز در نیم فصل دوم میتواند رکورد بیشترین امتیازگیری مسی‌ها در یک نیم فصل از زمانی که به لیگ برتر آمده‌اند را بشکند و این انگیزه‌ی مضاعفی برای بازیکنان و کادرفنی مس خواهد بود تا برای رکورد شکنی در دو بازی آینده به میدان بروند.

2008164

نویدکیا از زمان حضور در مس رفسنجان سبک بازی این تیم را دگرگون کرد و به واسطه این تغییرات نتایج خوبی کسب کرد و تا اینجای فصل 20 امتیاز به دست آورده است و شش امتیاز دیگر در دسترس آنها باقی مانده است، البته دو مسابقه‌‌ای که آنها برگزار خواهند کرد بازی‌های ساده‌ای نیست، اولین بازی مقابل استقلال خوزستانی که برای بقا تلاش می‌کند و دومین مسابقه در ورزشگاه مملو از هوادار آزادی و پرسپولیسی که برای بالا بردن جام مقابل آنها قرار خواهد گرفت.

نویدکیا در صورت پیروزی در دو مسابقه آینده علاوه بر رکوردشکنی امتیاز برای مس می‌تواند تکلیف تیم سقوط کرده به لیگ یک و تیم قهرمان لیگ برتر را هم مشخص کند و یکی از تاثیرگذارترین مربیان فصل باشد!

مس رفسنجان در آخرین دیدار خود یک بر صفر ملوان را شکست دادند و با 35 امتیاز در رتبه دهم لیگ برتر حضور دارند و شانس زیادی برای تک رقمی کردن رتبه خود خواهند داشت.

نظر شما