شناسهٔ خبر: 66848506 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تقریب | لینک خبر

معاون سیاسی استاندار گلستان:

جاری کردن سیره مدیریتی رئیس جمهور شهید، توقع او از مسئولان است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: جاری کردن روش و سیره مدیریتی و کاری رئیس جمهور شهید توقع او از مسئولان کشور است.

صاحب‌خبر - به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، «سیدعلی مهاجر» در مراسم بزرگداشت شهیدان خدمت در فرمانداری ترکمن اظهار کرد: ما مفتخریم استانداری در گلستان داریم که در همان مسیر و با همان روش رئیس‌ جمهور شهید، استان را رهبری می‌کند.
 
به گفته وی؛ ویژگی‌های بارز و مشهود شهید رئیسی که نمونه یک مدیر تراز انقلاب اسلامی است، بهترین معیار برای انتخاب جایگزین او در انتخابات هشتم تیر ماه است.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با عنوان اینکه ولایت‌مداری رئیس‌جمهور شهید کم نظیر بود، تصریح کرد: او خود را سرباز ولایت می‌دانست و در این سربازی خود را در خدمت به مردم قرار می‌داد.
 
وی افزود: او نشان داد با روحیه انقلابی می‌توان مرد میدان عمل شد و اتفاقات ارزشمندی که دیگر دولت‌ها جرأت انجام دادن را نداشتند، رقم زد.
 
به گفته وی؛ تسهیل حضور مردم، تسریع در رسیدگی به کار مردم و تکریم مردم تأکید رئیس جمهور شهید در شورای اداری در ششم فروردین ماه، برای تحقق شعار سال بود.
 
مهاجر با تأکید بر دوری از افتادن در دام دشمنان، ابراز کرد: باید مراقب باشیم تحریف و تخریب‌ها، سیاه نمایی و شبهه افکنی‌هایی که توسط دشمنان و معاندین اتفاق خواهد افتاد، ما را فریب ندهد.
 
وی ادامه داد: دقت کنیم کسی را انتخاب نماییم که راه انقلاب، راه شهیدان رجایی و باهنر را مانند شهید رئیسی طی کرده و ادامه دهد.
 
به گفته وی؛ در سوگ رئیس جمهوری نشسته‌ایم که ایمان، اخلاص، مردم‌داری، دغدغه‌مندی و پشتکار مجاهدانه او، ساده زیستی و زندگی او نمونه یک مدیر تراز انقلاب اسلامی بود.
 
انتهای پیام/
 

نظر شما