شناسهٔ خبر: 66846448 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

با قهرمانی در جام حذفی

یونایتدی‌ها لیگ اروپا را از چنگ چلسی درآوردند

با قهرمانی منچستر یونایتد در جام حذفی انگلیس، چلسی راهی لیگ کنفرانس شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، فینال جام حذفی انگلیس روز شنبه در حالی برگزار شد که تاثیر بسیار زیادی در سهمیه‌های اروپایی باشگاه‌های این کشور داشت.

در دیدار حساس امروز در همان ابتدای نیمه اول منچستر یونایتد با گل‌های آلخاندرو گارناچو و کوبی ماینو پیش افتاد و در نیمه دوم سیتیزن‌ها فقط یکی از گل‌ها را جبران کردند تا این تیم اریک تن‌هاخ باشد که فصل را بدون جام به پایان نمی‌رساند.

نکته قابل توجه این بازی این بود که سرنوشت تیم‌ها در سهمیه‌های اروپایی را تغییر داد. منچستر یونایتد که در جدول لیگ برتر در رتبه هشتم قرار گرفته بود و هیچ سهمیه‌ای کسب نکرده بود، با قهرمانی در جام حذفی به سهمیه لیگ اروپا رسید.

در سمت دیگر چلسی که لیگ را در رتبه ششم به پایان رسانده بود و امیدوار بود که با قهرمانی سیتی در جام حذفی به لیگ اروپا برود، باید راهی مرحله پلی‌آف لیگ کنفرانس شود و نیوکسل رده هفتمی که سهمیه لیگ کنفرانس را دریافت کرده بود در فصل آینده در هیچکدام از رقابت‌های اروپایی حاضر نخواهد بود.

2026326

بدین ترتیب چلسی باید منتظر مشخص شدن حریف خود در مرحله پلی‌آف باشد. آنها در دیدار رفت این مرحله در تاریخ ۲۲ اوت و سپس یک هفته بعد در بازی برگشت به میدان خواهند رفت.

نظر شما