شناسهٔ خبر: 66846218 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

شبی دراماتیک در رختکن پرسپولیس؛ اشک و سجده در لحظات جادویی کامبک (+عکس)

پرسپولیس شب گذشته در حالی که تا دقیقه 60 با نتیجه 3-0 از استقلال خوزستان عقب بود، با نمایشی خیره‌کننده موفق به کسب پیروزی 4-3 شد و به صدر جدول لیگ برتر صعود کرد.

صاحب‌خبر -

تصویر عجیبی از رختکن پرسپولیس و دو بازیکن این تیم در زمان کامبک سرخ‌ها منتشر شده است.

به گزارش خبرورزشی، تیم پرسپولیس شب گذشته از هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر در نیمه نخست تقابل با استقلال خوزستان در ورزشگاه آزادی و مقابل چشم صدها هوادارش با دریافت سه گل از تیمه ته جدولی لیگ غافلگیر شد تا بازیکنان این تیم در شوک فرو بروند.

فرشاد فرجی که به دلیل غیبت گیورگی گولسیانی از ابتدا در ترکیب سرخ‌ها قرار گرفته بود نمایش ضعیفی از خود نشان داد و روی گل‌های خورده مقصر بود و سروش رفیعی که در بازگشت به ترکیب پرسپولیس تصور می‌شد نمایش خوبی از خود نشان دهد عملکرد خوبی نداشت. به نظر می‌رسد همین موضوع باعث شد اوسمار در بین دو نیمه این دو بازیکن را در رختکن نگه دارد و مانع حضور آنها در زمین مسابقه شود.

شبی دراماتیک در رختکن پرسپولیس؛ اشک و سجده در لحظات جادویی کامبک (+عکس)

در نهایت تغییرات اوسمار جواب داد و مربی برزیلی از یک شکست تحقیرآمیز یک پیروزی تاریخی ساخت آن هم در حالیکه رقیب سنتی یعنی استقلال صدرنشین در طرف دیگر مقابل نساجی به تساوی رسیده بود و رسیدن به سه امتیاز برای پرسپولیس به صدرنشینی ختم شد تا سرنوشت قهرمانی حالا به دست شاگردان سومار بیفتد.

اما تصویر جالبی از سروش رفیعی و فرشاد فرجی در رختکن پرسپولیس در لحظات پایانی بازی منتشر شده است که استرس شدید این دو بازیکن را در حال تماشای کامبک پرسپولیس نشان می‌دهد.

چهره خیره سروش به تلویزیون رختکن و سجده شکر فرجی حال و هوای عجیب شب دراماتیک پرسپولیس را به تصویر کشیده است.

نظر شما