شناسهٔ خبر: 66845862 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان:

یک صدا برای رسیدن اهداف خود تلاش کنیم

زاهدان_ مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: در هر سازمانی باید برای رسیدن به اهداف سازمانی، از جزیره‌ای عمل کردن اجتناب، یک صدا و یک نظر عمل کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، خلیل‌احمد سلامی عصر امروز شنبه در مراسم تکریم و معارفه سرپرست مدیریت و پشتیبانی و توسعه انسانی و اداره تشکیل تعاونی‌های اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان، ضمن تسلیت ایام به مناسبت شهادت رئیس جمهور شهید و همراهانش، بیان کرد: تلاش‌های خالصانه و خستگی‌ناپذیر شهید آیت‌الله رئیسی در طول حیات پُر برکت‌شان، برای حل مشکلات مردم و پیشرفت کشور برآمده از سیره و منش انقلابی او بود که مطمئناً باید همگان بویژه مسؤولان دستگاه‌های اجرایی ادامه دهنده راه این شهید باشند.

وی با بیان اینکه هم افزایی و کار جمعی منجر به تحقق اهداف اداری می‌شود، تاکید کرد: برای رسیدن به سیاست‌های ابلاغی وزرات خانه باید یک صدا، یکدل و در کنار هم امور را پیگیری کنیم.

وی اضافه کرد: در هر سازمانی باید برای رسیدن به اهداف سازمانی، از جزیره‌ای عمل کردن اجتناب کرده و در حد توان به بخش‌های دیگر کمک کنیم تا برنامه‌ها به سرعت و به خوبی اجرا شوند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان اظهار کرد: هر فرد در هر پست و سمتی که دارد، باید به نوعی کار کند که پس از جابجایی و بازنشستگی، از وی به نیکی یاد شود.

وی تصریح کرد: بهره گیری از تجربیات و توانمندی افراد بازنشست یا کسانی که در سمت دیگری ایفای نقش می‌کنند توسط فرد جایگزین باید به عنوان یک اولویت کاری باشد تا خدمت به مردم براساس قوانین و مقررات به درستی انجام شود.

شایان ذکر است در پایان این جلسه از «حسینعلی فارسی» که به بازنشستگی نائل شده تجلیل و «منصور طوقی» با حفظ سمت رئیس اداره حراست، به عنوان سرپرست مدیریت و پشتیبانی و توسعه منابع انسانی معارفه شد، همچنین از تلاش‌های «محمد اسماعیل حاجیان» که برای ادامه خدمت به خراسان رضوی منتقل شد، تقدیر و «طاهره میرغفاری» به عنوان سرپرست اداره تشکیل تعاونی‌های اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان منصوب شد.

نظر شما