شناسهٔ خبر: 66845335 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز | لینک خبر

تیم در آستانه سقوط با یک امتیازها می‌ماند

تیم فوتبال پیکان برای ادامه حیات در لیگ برتر میانگین امتیازی جالبی را ثبت کرد.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش ورزش سه، شاگردان رضا عنایتی در این هفته موفق به تساوی با تراکتور پرستاره و گرانقیمت در تهران شدند تا به امتیاز 26 برسند و حاشیه امنیت بهتری برای خود بسازند. البته هنوز دو بازی دیگر باقی مانده و پای 6 امتیاز دیگر در میان است. 

با این حال، این تیم که در 10 هفته ابتدایی فصل تنها 8 امتیاز کسب کرده بود، اما در 18 هفته اخیر توانسته 18 امتیاز کسب کند و به میانگین یک امتیاز در هر بازی برسد. تیم پیکان با هدایت رسول خطیبی یک پیروزی داشت و حالا صاحب 4 برد، 14 تساوی و 10 شکست است. آنها از مکان دوازدهم جدول پایین نیامده‌اند و می‌توانند لیگ را در همان رده جدول به اتمام برسانند. 

عنایتی از هفته یازدهم روی نیمکت این تیم نشسته و با وجود ایجاد موج بزرگی از جوانگرایی و استفاده از بازیکنان آینده‌دار و معرفی آنها به فوتبال ایران، امیدهای باشگاه برای حفظ تیم در لیگ برتر را زنده نگه داشته است. 

پیکان در فاصله دو هفته مانده تا پایان مسابقات فاصله‌ای ۴ امتیازی با منطقه سقوط دارد و بعید به نظر می‌رسد که حتی در صورت شکست در هر دو مسابقه به لیگ دسته پایین‌تر سقوط کند. آنها دو بازی آخر خود را در اهواز مقابل فولاد و در ورزشگاه دستگردی مقابل استقلال برگزار می‌کنند.

 

آنچه دیگران می خوانند

نظر شما