شناسهٔ خبر: 66844574 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فرارو | لینک خبر

این تیم جانش را هم برای المپیک می‌دهد

تیم ملی والیبال اسلوانی در یک جدال زیبا و فوق العاده موفق شد کانادا را شکست دهد.

صاحب‌خبر -

دو تیم کانادا و اسلوونی در چهارمین روز رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال به مصاف یکدیگر رفتند. کانادا در کمال ناباوری از طریق رقابت‌های انتخابی توانست جواز حضور در المپیک را کسب کند و در سمت مقابل اسلوونی به دنبال تحقق این هدف از طریق رنکینگ است.

دو تیم در حالی امروز رو در روی یکدیگر قرار گرفتند که انتظار می‌رفت که شاهد یک تقابل بسیار نزدیک باشیم و همین اتفاق هم رخ داد. ست اول با پیروزی ٢۵ بر ٢٢ شاگردان توماس ساملوو در کانادا خاتمه یافت. در ست دوم این اسلوونی بود که سوار بازی بود و با نتیجه ٢۵ بر ١٨ به برتری رسید.

در ست سوم باز هم اسلوونی توانست برنده بازی باشد و ٢۵ بر ١٨ حریف خود را از پیش رو برداشت. اما کانادا که قصد تسلیم شدن نداشت ست چهارم را ٢۵ بر ٢١ پیروز شد تا کار به ست سرنوشت‌ساز پنجم کشیده شود. در این ست اما اسلوونی از همان اول بهتر از حریف بود و ١۵ بر ١٠ و در مجموع سه بر دو به پیروزی رسید تا یک برد مهم دیگر در راه کسب سهمیه المپیک به دست آورده باشد.

تونشک استرن ٢٣ امتیاز در راه کسب این پیروزی مهم برای اسلوونی به دست آورد و در سمت مقابل استفان تیموتی مار با ٢٧ پوئن امتیارآورترین بازیکن کانادا و میدان بود.

نظر شما