شناسهٔ خبر: 66844501 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

تست بازی Call of Duty: Black Ops 6 از دو سال قبل شروع شده است تست بازی Call of Duty: Black Ops 6 از دو سال قبل شروع شده است

شرکت اکتیویژن اخیرا بعداز انتشار انواع شایعه و گزارش درباره بازی کالاف دیوتی بعدی به‌صورت رسمی از طرح هنری کاور و نام بازی Call of Duty: Black Ops 6 رونمایی کرد. بااین‌حال هنوز جزئیات اندکی از این بازی در اختیار داریم و طرفداران باید تا زمان رونمایی از کامل بازی در رویداد اختصاصی آن منتظر

صاحب‌خبر -

شرکت اکتیویژن اخیرا بعداز انتشار انواع شایعه و گزارش درباره بازی کالاف دیوتی بعدی به‌صورت رسمی از طرح هنری کاور و نام بازی Call of Duty: Black Ops 6 رونمایی کرد. بااین‌حال هنوز جزئیات اندکی از این بازی در اختیار داریم و طرفداران باید تا زمان رونمایی از کامل بازی در رویداد اختصاصی آن منتظر بمانند.

دراین‌میان یکی از کارمندان استودیو Treyarch در توییتر فاش کرد به مدت دو سال مشغول تجربه آزمایشی Call of Duty: Black Ops 6 بوده است و طرفداران برای آن آماده نخواهند بود. درحالی‌که طرفداران انتظار داشتند چرخه توسعه این بازی نسبتا طولانی‌تر باشد، دانستن این نکته که بازی از دو سال گذشته قابل‌تجربه بوده است جالب به نظر می‌رسد.

 باتوجه‌به روند توسعه بازی‌ها، نسخه آزمایشی Call of Duty: Black Ops 6 که از دو سال گذشته توسط تری‌آرک تست می‌شود، احتمالا با نسخه نهایی تفاوت‌های زیادی دارد و در مسیر توسعه بارها ارتقا پیدا کرده است. در نکته قابل‌توجه دیگر می‌توان گفت مدت تست این بازی از فرآیند توسعه کامل Call of Duty: Modern Warfare 3 طولانی‌تر بوده است. طبق تیزر کوتاه و اطلاعاتی که فاش شده است، داستان بازی Call of Duty: Black Ops 6 حول محور جنگ خلیج فارس در سال‌های ۱۹۹۰ و ۱۹۹۱ روایت خواهد شد.

منبع: zoomg-368702

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
مطالب مشابه

نسخه بعدی Call of Duty احتمالا Black Ops 6 خواهد بود

ادامه مطلب

زمان رونمایی Call of Duty: Black Ops 6 اعلام شد

ادامه مطلب

ویدیوهای گیم‌ پلی بخش لغو شده Call of Duty: Black Ops 4 لو رفت

ادامه مطلب
برچسب ها
نظرشما
اینجا بنویسید
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
کد را وارد کنید
ارسال
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد
اشتراک گذاری
پیشنهاد ویرایش
ارسال به تلگرام ارسال به فیسبوک ارسال به توئیتر

نظر شما