شناسهٔ خبر: 66844352 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

واکنش تند پورموسوی به اتفاقات داوری و شکست مقابل پرسپولیس

سرمربی استقلال خوزستان ساعاتی بعد از شکست تلخ مقابل پرسپولیس واکنش جالبی به این اتفاق داشت.

صاحب‌خبر -
واکنش تند پورموسوی به اتفاقات داوری و شکست مقابل پرسپولیس
کد خبر: 661304
|
۱۴۰۳/۰۳/۰۵ ۱۸:۰۵:۴۱

استقلال خوزستان در یک نمایش جسورانه توانست در استادیوم آزادی با سه گل از پرسپولیس پیش بیفتد، اما در نهایت اخراج ساویو روبرتو و 10 نفره شدن این تیم باعث شد آنها کامبک عجیبی را متحمل شوند.

به گزارش ورزش سه، این در حالی است که پورموسوی اکنون ساعاتی بعد از این بازی همانند دیگر اعضای تیمش نسبت به عملکرد داوری نیز معترض است. سرمربی استقلال خوزستان که توانسته فصل گذشته این تیم را بعد از چند فصل حضور در لیگ آزادگان، به لیگ برتر بیاورد، اکنون شرایط سختی را برای بقا دنبال می‌کند. تیم او باید طی دو بازی آتی‌اش برابر مس رفسنجان و هوادار تهران به نتیجه دلخواه دست یابد و امیدوار به ناکامی دیگر رقبا باشد تا سهمیه بقا را حفظ کند.

پورموسوی با انتشار تصویری از دقیقه 52 دیدار تیمش مقابل پرسپولیس و در شرایطی که آنها با سه گل از حریف پیش بودند، نسبت به تصمیم داوری در صحنه فرار جواد آقایی پور و تک به تک شدن این مهاجم با بیرانوند که با خطای نعمتی پشت محوطه جریمه همراه شد، انتقاد دارد و مدعی است شجاعت داور می‌توانست شرایط سخت‌تری را برای حریف در موقعیت عقب‌ماندگی سه گله شکل دهد.

سرمربی استقلال خوزستان در این خصوص نوشته: خدایا به فریادمان برس. اگر دیشب بازی رو واگذار کردیم اما سرمان بالاست؛  همه دیدند چه بر سر ما آورند تا بازنده بشویم! بعضی‌ها روی زمین انگار کور شده‌اند! هفته به هفته حق‌مان را خورده‌اند. چشم‌هایشان را روی واقعیت‌ها بسته‌اند، مگر می‌شود این همه اشتباهات داوری علیه تیم ما سهوی باشد؟

پورموسوی با انتقاد نسبت به داوران در این فصل گفته: خیلی از این داوران عزیز باید جواب پس بدهند، آنان را به خدا واگذار می‌کنیم چون با سرنوشت نه یک تیم بلکه با سرنوشت یک استان بازی می‌کنند. این اشتباهات و رفتارها علیه تیم ما فقط و فقط بخاطر پاکی و شرافت‌مان می‌باشد. با افتخار اعلام می‌کنیم تحت هیچ شرایطی باج نمی‌دهیم چون خدا با ماست.  إِنَّ مَعَ العُسرِ یُسرًا.

 

نظر شما