شناسهٔ خبر: 66842421 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد جوانان- گرجستان

یک فینالیست و 3 آزادکار در نیمه‌نهایی جام اسخیرلی

رقابت‌های 5 وزن نخست مسابقات بین‌المللی کشتی آزاد جوانان جام نگزار اسخیرلی درحالی صبح امروز به میزبانی گرجستان آغاز شد که ایران یک فینالیست در وزن 92 کیلوگرم و سه نماینده در نیمه‌نهایی داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جوانان جام نوگزار اسخیرلی از صبح امروز (شنبه، 5 خردادماه) به میزبانی شهر گوری گرجستان آغاز شد.

این رقابت‌ها درحالی در اوزان دهگانه برگزار می‌شود که با صلاح‌دید غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی جوانان، ایران با 5 نماینده در این دوره از رقابت‌ها شرکت کرده است.

رقابت‌های 5 وزن نخست درحالی صبح امروز آغاز شد که ایران یک فینالیست در وزن 92 کیلوگرم و سه نماینده در نیمه‌نهایی داشت.

در وزن 61 کیلوگرم یاسین طیبی در دور نخست با نتیجه 12 بر 2 از سد حریفی از گرجستان گذشت و به دیدار نیمه‌نهایی راه یافت. او عصر امروز برای حضور در دیدار فینال به مصاف برنده کشتی‌گیران گرجستان و آذربایجان می‌رود.

در وزن 65 کیلوگرم امیرعلی ولی‌پور با نتیجه 10 بر صفر کشتی‌گیر گرجستانی را شکست داد. وی در دور دوم مغلوب حریف قزاقستانی شد و باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد تا وی نیز بتواند به کار خود برای کسب مدال برنز ادامه دهد.

در وزن 70 کیلوگرم علی کرم‌پور پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 10 بر صفر حریف گرجستانی را مغلوب کرد و به مرحله نیمه‌نهایی راه یافت. وی عصر امروز برای حضور در دیدار فینال به مصاف برنده کشتی میان نمایندگان قزاقستان و گرجستان می‌رود.

در وزن 86 کیلوگرم ابوالفضل رحمانی در دور نخست با نتیجه 10 بر 2 نماینده گرجستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه‌نهایی راه یافت. وی در این دیدار به مصاف برنده کشتی‌‌گیران گرجستان و قزاقستان می‌رود.

در وزن 92 کیلوگرم امیررضا دلیری در دور اول با نتیجه8 14 بر 8 نماینده گرجستان را مغلوب کرد. وی در دور دوم با نتیجه 7 بر صفر کشتی‌گیری از قزاقستان را شکست داد و راهی فینال شد. دلیری در این دیدار به مصاف دیگر حریف قزاقستانی می‌رود.

مسابقات امروز تا مشخص شدن نفرات راه‌یافته به دیدار فینال برگزار می‌شود و رقابت‌های رده‌بندی و فینال نیز فردا یکشنبه برگزار خواهد شد.

نظر شما