شناسهٔ خبر: 66840651 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

نماینده ولی‌فقیه در لرستان مطرح کرد؛

کاهش جدی جمعیت در صورت بی‌توجهی به برنامه‌ها و قوانین جوانی جمعیت

خرم‌آباد - نماینده ولی‌فقیه در لرستان تأکید کرد: اگر به برنامه‌ها و قوانین جوانی جمعیت توجه نشود در چند دهه آینده جمعیت ما به‌شدت کاهش می‌یابد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی امروز شنبه در شورای فرهنگ عمومی لرستان با تقدیر و تشکر از حضور حماسی مردم استان لرستان در مراسم سوگواری و تشییع شهدای خدمت، اظهار داشت: پیام این تکریم این بود که مردم ما خواهان دولتمردانی هستند که برای‌خدا و به نفع مردم کار کنند.

وی گفت: وظیفه اهل رسانه و هرکس که مخاطبی دارد این است که الگوهای رفتاری رئیس‌جمهور فقید را تبلیغ و ترویج کند که این مسیر ادامه پیدا کند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با تأکید بر آسیب‌شناسی برنامه‌ها و قوانین جوانی جمعیت و شناسایی نقاط قوت و ضعف آنها، گفت: اگر ما در این زمینه فکر اساسی نکنیم در چند دهه آینده جمعیت ما به‌شدت کاهش می‌یابد.

حجت‌الاسلام شاهرخی با اشاره به اینکه در حوزه مسکن ملی و وام ازدواج، تأمین هزینه‌های ناباروری باید تلاش بیشتری در استان صورت بگیرد، افزود: این عقب‌ماندگی‌ها با پیگیری‌های استاندار و معاونت سیاسی استانداری باید به نقطه مطلوب برسد.

وی با بیان اینکه یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بحث جوانی جمعیت است که ایشان مدام روی آن تأکید دارند، افزود: رئیس‌جمهور فقید نیز در یکی از آخرین سخنرانی‌های خود بر ادامه فعالیت‌های مؤثر در حوزه جوانی جمعیت تأکید داشتند.

نظر شما