شناسهٔ خبر: 66839202 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جهان نیوز | لینک خبر

قدردانی ترامپ از رقیب سابق انتخاباتی‌اش

ترامپ در اظهاراتی جدید از نیکی هیلی بابت تصمیمش مبنی بر حمایت از وی در انتخابات ریاست‌جمهوری 2024 آمریکا قدردانی کرد.

صاحب‌خبر - به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، دونالد ترامپ رئیس‌جمهور سابق آمریکا در واکنش به اظهارات حمایت آمیز نیکی هیلی در مورد خودش، از وی قدردانی کرده و او را فردی توانمند خواند.

به گزارش ای‌بی‌سی نیوز، ترامپ ضمن ابراز قدردانی از اظهارات نیکی هیلی مبنی بر اینکه در انتخابات ماه نوامبر حتما به او رای می‌دهد، هیلی را فردی را توانمند خوانده و عنوان کرد، در صورت پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهوری، هیلی را به عنوان یکی از اعضای تیمش انتخاب می‌کند.

ترامپ در این رابطه عنوان کرد: فکر می‌کنم هیلی در تیم ما باشد. چرا که ما ایده‌ها و افکار مشابه زیادی با یکدیگر داریم.

قدردانی و تعریف‌های ترامپ در حالی صورت می‌گیرد که پیش از کناره گیری هیلی از رقابت‌های درون حزبی به عنوان یکی از نامزدهای حزب جمهوری‌خواه برای انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، بارها او را تمسخر کرده و حتی از هیلی به عنوان فردی با مغز فندقی یاد کرده بود.

با وجود آنکه همزمان با اصرار هیلی برای ماندن در رقابت‌های درون حزبی جهت شکست ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا حملات خود علیه وی را تشدید ‌کرده بود، با این حال، هیلی در جریان مصاحبه اخیرش عنوان کرد در انتخابات ماه نوامبر آمریکا به ترامپ رای می‌دهد، چرا که عملکرد بایدن در دوران ریاست‌جمهوری‌اش را فاجعه بار می‌داند.

ترامپ پیشتر در شبکه اجتماعی‌اش عنوان کرد که قصد ندارد نیکی هیلی را به عنوان گزینه‌ای برای معاونت در نظر بگیرد و برای او آرزوی سلامتی کرده بود.

نظر شما