شناسهٔ خبر: 66837792 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

تسلیت آیت الله علوی بروجردی درپی درگذشت «شهادت گونه رئیس جمهور و همراهانش»

صاحب‌خبر -

شفقنا- آیت الله علوی بروجردی در درس امروز خود درگذشت رئیس جمهور و همراهانش در سانحه هوایی بالگرد رئیس جمهور در ورزقان را تسلیت گفت.

به گزارش شفقنا، استاد برجسته فقه و اصول حوزه علمیه قم در ابتدای جلسه درس امروز خود با اشاره به حادثه تلخ و ناگوار درگذشت رئیس جمهور و هیئت همراه، این حادثه را به رهبری، ارکان نظام، بازماندگان ایشان و مردم تسلیت گفت.

وی بیان داشت: در چند روز گذشته حادثه تلخ و ناگوار بسیار جانکاهی پیش آمد که به از دست رفتن بعضی از  مسئولین نظام منجر شد، رئیس جمهور و وزیر خارجه و همراهانشان مخصوصا مرحوم حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم، که خیلی از نظر ما دردناک بود و این حادثه بسیار تلخ بود.

وی ادامه داد: عرض تسلیت داریم به همه ی عزیزان، به همه ی ارکان نظام، رهبری، همه ی بازماندگان این عزیزان و امیدوار هستیم که خداوند ان شاء الله این مصیبت جانکاه و این حادثه ی تند را برای ما جبران به خیر بفرماید و مردم ما این ارزش را دارند از نظر خداوند عالم ان شاء الله که همیشه از خدمات رسانی مسئولینی دلسوز، آگاه به مشکلات و اهل فعالیت و تلاش در راه برطرف کردن مشکلاتشان برخوردار باشند، دعا می کنیم خداوند ان شاء الله خودش این عنایت را به ما بفرماید.

نظر شما